چرا صنعت به پودر سیلیس میکرونیزه نیاز دارد؟

پودر سیلیس میکرونیزه

پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت

پودر سیلیس میکرونیزه با عیار بالا یک ماده خام ضروری برای طیف وسیعی از صنایع است که در صنعت به عنوان ماسه تجاری یا ماسه صنعتی نیز شناخته می شود. سیلیس کوارتز است که به مرور زمان و در اثر کار  ، آب و باد شکسته شده را در کارخانه سیلیس به دانه های ریز و پودری تبدیل می کنند که به آن سیلیس دانه بندی شده می گویند.قصد داریم در مرکز سیلیس میکرونیزه توضیحات بیشتری ارائه کنیم ، همراه ما باشید.

کاربردهای سیلیس میکرونیزه در زمینه های صنعتی رایج

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه در صنایع کلیدی مانند شیشه سازی تخصصی، لعاب سازی , کشاورزی ، لعاب کاشی و سرامیک ، چسب کاشی ، ریخته گری و تولید فلزات، تولید مواد شیمیایی، رنگ ها و پوشش ها و صنایع سرامیک ضروری است. همچنین یک جزء مهم برای تصفیه و تولید آب و همچنین برای بازیافت نفت و گاز است.

خرید پودر سیلیس میکرونیزه

پودر سیلیس از کجا بخریم ؟ جهت خرید پودر سیلیس میکرونیزه با عیار بالا که حاوی مقدار زیادی سیلیس (بیش از 99٪ SiO2) برای کاربردهای صنعتی و تولیدی است، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سیلیس اقدام به خرید سیلیس میکرونیزه نمائید.

برخی از کاربردهای دیگر پودر سیلیس

سیلیس میکرونیزه پودری با گریدهای کمتر برای مصالح ساختمانی علی الخصوص میکروسیلیس و بتن ساختمان استفاده می شود. برخلاف ماسه های ساختمانی که به دلیل خواص فیزیکی خود به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرند، ماسه های سیلیسی درجه بالا به دلیل ترکیبی از خواص شیمیایی و فیزیکی ارزش بالایی از لحاظ مقاومت و چسبندگی در چسب کاشی و لعاب سازی دارند.

کاربرد سیلیس میکرونیزه ، کاربرد پودر سیلیس

سیلیس چیست؟

سیلیس یکی از مواد معدنی جدید بسیار مهم در سطح کره زمین است.سیلیس سخت از نظر شیمیایی بی اثر است و همچنین دارای نقطه ذوب بالایی است که به استحکام پیوندهای بین اتم ها نسبت داده می شود. اینها کیفیت های بسیار ارزشمند برای بسیاری از کاربردهای تولیدی هستند. قدرت پودر سیلیس، سهم دی اکسید سیلیکون (SiO2) و خواص غیر واکنشی ، آن را به یک عنصر ضروری در تولید هزاران محصول روزمره تبدیل کرده است.

انتظار می رود توسعه اقتصادی و زیرساختی در منطقه آسیا/اقیانوس آرام باعث رشد این منبع شود.

سیلیس فوق ممتاز در صنعت شیشه و بلور

سیلیس فوق ممتاز شیشه سازی جزء اصلی انواع شیشه های استاندارد و تخصصی است. این جزء ضروری SiO2 فرمول شیشه را فراهم می کند. خلوص شیمیایی آن عامل اصلی تعیین کننده رنگ، شفافیت و استحکام در شیشه است.

پیچیده ترین کاربردهای سیلیس فوق ممتاز

برای تولید شیشه های تخت برای مصارف ساختمانی و خودروسازی، شیشه ظروف برای غذاها و نوشیدنی ها و ظروف غذاخوری استفاده می شود. سیلیس آسیاب شده به شکل پودر شده در تولید عایق فایبرگلاس و تقویت الیاف شیشه مورد نیاز است. کاربردهای ویژه شیشه شامل لوله های آزمایش و سایر ابزارهای علمی، لامپ های رشته ای و فلورسنت می باشد.

آیا می دانستید که سیلیس در تصفیه آب نیز کاربرد دارد؟

سیلیس تصفیه آب چیست؟ سیلیس عنصری پیشرو و کاربردی در صنعت تصفیه آب و فاضلاب برای تامین سیستم های لایروبی قابل اعتماد برای دولت ها و پیمانکاران برای عملیات تصفیه آب و فاضلاب است که پرکاربردترین آنها در موارد زیر می باشد.

حوضچه های تصفیه آب آشامیدنی
حوضچه های تصفیه آب طوفان
حوضچه های تصفیه فاضلاب شهری

ماسه سیلیس تصفیه آب

تصفیه آب به یکی از صنایع حیاتی ما انسانها تبدیل شده است و سیلیس یکی از اجزای اصلی تصفیه آب در فیلتر شنی می باشد.
جهت خرید سیلیس تصفیه آب وارد لینک شوید.

ماسه های صنعتی همچنین پایه هزاران کاربرد شیمیایی روزمره از فرآوری مواد غذایی گرفته تا تولید صابون و رنگ هستند. برای این فرآیندها، SiO2 توسط کک در یک کوره قوس، به عنوان پیشرو برای فرآیندهای شیمیایی مختلف که برای تولید کالا انجام می شود، به فلز سیلیکون تبدیل می شود. این جزء اصلی در مواد شیمیایی است که برای تولید پاک کننده های خانگی و صنعتی، تولید فیبر نوری و حذف ناخالصی های روغن پخت و پز و نوشیدنی های دم شده استفاده می شود.

سیلیس میکرونیزه پودری

پودر سیلیس خالص نیز جزء ساختاری اولیه در طیف گسترده ای از محصولات صنعتی است. اینها بسیار و متنوع هستند و در ترکیبات کفپوش، ملات ها، سیمان های مخصوص، گچ کاری، کاشی های سقف، سطوح مقاوم در برابر لغزش و مخلوط های آسفالتی گنجانده شده اند – که همگی چگالی بسته بندی و استحکام خمشی را بدون تأثیر منفی بر خواص شیمیایی سیستم اتصال ایجاد می کنند.

پودر سیلیس میکرونیزه همچنین به عنوان یک گسترش دهنده عملکردی برای افزودن دوام، خواص ضد خوردگی و هوازدگی در ترکیبات مبتنی بر اپوکسی، درزگیرها و درزگیرها عمل می کند. در سطح جهانی، شن و ماسه سیلیس به دلیل افزایش تقاضا از طرف بخش ساخت و ساز، با حجم و حجم، در مرحله رشد است. ارزش در سراسر جهان افزایش یافته است.

گزارش شده است که خرید سیلیس نرخ رشد مرکب سالانه تقریباً 8.7٪ از نظر ارزشی را از سال 2009 تا 2016 تجربه کرده است که ارزش بازار آن 6.3 میلیارد دلار است. این به دلیل کاربردهای آن در طیف وسیعی از صنایع می باشد.

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران (مرکز خرید سیلیس میکرونیزه)

مرکز سیلیس میکرونیزه ، بعنوان مرجع و مرکز خرید سیلیس در ایران یکی از بزرگترین مجموعه کارخانه های سیلیس را در اختبار دارد که در سرتاسر ایران دارای زنجیره خرید و فروش سیلیس می باشد. از اینرو انتظار می رود تسریع در هزینه های ساخت و ساز و تولید در سراسر جهان باعث رشد در این صنایع مهم مصرف کننده سیلیس، به ویژه بخش های شیشه، ریخته گری، مواد شیمیایی و معدن شود.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *