سیلیس ممتاز همدان (کاربرد اصلی سیلیس ممتاز)

سیلیس ممتاز همدان - خرید سیلیس ممتاز - قیمت سیلیس ممتاز

سیلیس ممتاز همدان چیست؟

سیلیس ممتاز که در دسته سیلیس دانه بندی قرار می گیرد با خلوص 99 درصد ، کاربرد فراوانی در شیشه سازی و تصفیه آب دارد . دلیل آن هم دانه بندی متنوع این نوع سیلیس بشمار می رود. مرکز سیلیس میکرونیزه در زیرمجموعه تولید کنندگان پودر سیلیس خود ، بیشترین فروش از سیلیس ممتاز را به فیلتراسیون شنی ، تصفیه خانه ها ، استخرها و کارخانه های شیشه سازی اختصاص داده اند.

خرید آنلاین سیلیس ممتاز به قیمت روز

در خرید آنلاین سیلیس با قیمت روز سیلیس ممتاز همدان می توانید هوشمندانه عمل کنید زیرا فروشگاه اینترنتی سیلیس میکرونیزه ایران اولین و بزرگترین مرکز خرید سیلیس ممتاز و سیلیس فوق ممتاز و پودر سیلیس خالص می باشد که در بسیاری از استان های کشور دارای تامین کنندگان سیلیس می باشد.لذا خریداران و مصرف کنندگان سیلیس بصورت مستقیم از کارخانه می توانند با خیالی راحت خرید و فروش نمایند.

کاربرد سیلیس ممتاز همدان

کاربردهای سیلیس ممتاز بدلیل قیمت مناسب و دانه بندی دقیق در بسیاری از صنایع رایج وجود دارد . بطور مختصر تعدادی از کاربردهای سیلیس ماسه ای دانه بندی شده را توضیح می دهیم.

کاربرد در تصفیه آب

یکی از رایج ترین کاربردهای سیلیس ممتاز در تصفیه آب است ، چه برای پردازش آب چاه یا تصفیه آب لوله کشی. ماسه سیلیس به دلیل شکل و اندازه یکنواخت ، یک بستر فیلتراسیون موثر است که به طور مداوم آلاینده ها را از آب حذف می کند . همچنین ، هنگامی که در معرض مواد شیمیایی اسیدی قرار می گیرد ، تجزیه نمی شود.

آیا ماسه سیلیس آب را فیلتر می کند؟

سیلیس ممتاز دارای زاویه ای فرعی نسبت به حالت گرد است ، که باعث می شود آنها فیلترهای ایده آل برای جذب جامدات معلق در آب باشند. در نتیجه محتوای بالای سیلیس ، ماسه با دوام و مقاوم است ، که به آن اجازه می دهد تا دقیقاً درجه بندی شود تا فیلتر کارآمد تسهیل شود.

سیلیس ممتاز در تصفیه آب آشامیدنی ، پردازش فاضلاب و تولید آب از چاه ها استفاده می شود. اشکال دانه ای یکنواخت و توزیع اندازه دانه باعث عملکرد کارآمد بستر فیلتراسیون در حذف آلاینده ها در آب آشامیدنی و فاضلاب می شود. سیلیس از نظر شیمیایی بی اثر نمی شود و در تماس با اسیدها ، آلاینده ها ، مواد آلی فرار یا حلال ها واکنش نشان نمی دهد.

شن و ماسه سیلیس به عنوان مواد بسته بندی در چاههای آبهای عمیق برای افزایش عملکرد آبخوان با گسترش منطقه نفوذپذیر در اطراف صفحه نمایش خوب و جلوگیری از نفوذ ذرات ریز از تشکیلات استفاده می شود.

کاربرد سیلیس ممتاز در تصفیه آب

کاربرد در فیلتر شنی استخر شنا

شن و ماسه طبیعی و معدنی که به سیلیس معروف است یک انتخاب با کیفیت سازگار با محیط زیست برای تمیز کردن و کاهش هزینه های نظافت شما است. سیلیس ممتاز از 100٪ سنگ کوارتز طبیعی ساخته شده است.

بنابراین استخر شما را لکه دار نمی کند و نیازی نیست نگران مواد شیمیایی موجود در آب های خود باشید. همچنین به راحتی شستشو می دهد. این بدان معناست که شما می توانید بیشتر شستشو دهید ، که به کاهش هزینه نگهداری شما کمک می کند.

این ماسه سیلیس ممتاز بی بو مواد زائد ، روغن ، مو و جلبک را به راحتی از بین می برد که مناسب اکثر فیلترهای مسکونی و تجاری است.طیف گسترده ای از دانه بندی و اندازه این سیلیس از 0.2 میلی متر تا سایز سفارشی توسط مرکز سیلیس میکرونیزه ایران ارائه می شود.

سیلیس ممتاز جهت راه اندازی فاضلاب

ماسه کوارتز ، سیلیس (سیلیسیم دی‌اکسید) ، رایج ترین فیلتر تصفیه فاضلاب است. اشکال دانه ای یکنواخت و توزیع اندازه دانه باعث عملکرد کارآمد بستر فیلتراسیون در حذف آلاینده ها در فاضلاب می شود.
سیلیس از نظر شیمیایی بی اثر نمی شود و در تماس با اسیدها ، آلاینده ها ، مواد آلی فرار یا حلال ها واکنش نشان نمی دهد.ما شن و ماسه سیلیس را برای استفاده در تصفیه خانه های شهری و تاسیسات تصفیه فاضلاب صنعتی تولید و عرضه می کنیم. خدمات عالی شن و ماسه فیلتر آب با کیفیت بالا و فرآوری شده در کارخانه سیلیس در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سیلیس ممتاز در شیشه سازی

سیلیس ، دی اکسید سیلیکون (SiO2) مورد نیاز برای فرمولاسیون شیشه را تأمین می کند ، که سیلیس را جزء اصلی در انواع شیشه های استاندارد و تخصصی می کند. خلوص شیمیایی سیلیس ممتاز تعیین کننده اصلی رنگ ، شفافیت و استحکام شیشه تولید شده است .

ماسه سیلیس منبع اصلی دی اکسید سیلیکون است که در ساخت شیشه ضروری است. ماسه سیلیس مناسب برای تولید شیشه ، باید نسبت بسیار بالایی از سیلیس (بالای 95٪) در ترکیب ماسه وجود داشته باشد.دلیل این الزامات طاقت فرسا این است که خلوص ماسه به طور مستقیم بر شفافیت ، استحکام و دوام شیشه تأثیر می گذارد.
فقط شیشه های ساختمانی که از سیلیس با کیفیت بالا یعنی سیلیس ممتاز ساخته شده اند می توانند مشخصات انتقال نور و حرارت را بدون آسیب رساندن به دوام و ایمنی برآورده کنند.

دانه بندی سیلیس ممتاز

دانه بندی سیلیس ممتاز

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

و اما کلام آخر
مرکز سیلیس ایران ، اولین و بزرگترین مرکز خرید و فروش سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز و سیلیس ممتاز در ایران می باشد که دارای زیرمجموعه ای از شرکتهای تولید کننده پودر سیلیس در همدان و خوی و اصفهان می باشد.این مجموعه محصولاتی همچون سیلیس میکرونیزه 99/99 درصد ، سیلیس فوق ممتاز با خلوص 99/9 درصد و سیلیس ممتاز با خلوص 99 درصد تولید می کند.

خرید سیلیس میکرونیزه از مرکز سیلیس ایران

جهت خرید سیلیس میکرونیزه از طریق فروشگاه اینترنتی سیلیس اقدام نمائید.زیرا خرید از مرکز سیلیس برای خریداران و مصرف کنندگان سیلیس هم ارزان تر بوده و هم با کیفیت تر بدست مشتریان خواهد رسید.

در طول زمان های مختلف تصفیه آب به روش های مختلفی انجام شده است که می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات بیشتری دریافت کنید.
اطلاعات بیشتر در روش‌های تصفیه آب از گذشته تا امروز

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *