سیلیس میکرونیزه سفید [کاربردها و خرید]

سیلیس میکرونیزه سفید - پودر سیلیس سفید همدان

سیلیس میکرونیزه سفید چرا خالص تر و کاربردی تر است؟

آیا سیلیس میکرونیزه فقط سفید رنگ است؟ بسیاری از خریداران تصور می کنند سیلیس میکرونیزه فقط به رنگ سفید می باشد در صورتی که تصور اشتباهی است زیرا سنگ سیلیس در معادن مختلف همواره سفید خالص نیست و دارای ناخالصی هایی می باشد.مرکز سیلیس میکرونیزه در سراسر کشور دارای معدن سیلیس می باشد که از جمله آنها می توان معدن سیلیس در خوی، همدان، قزوین ،کرمان ،یزد را نام برد.

خرید پودر سیلیس میکرونیزه سفید

مرکز سیلیس ، بعنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیلیس در ایران جهت خرید پودر سیلیس میکرونیزه سعی دارد تا واسطه ها را کنار گذاشته و بستری فراهم آورده تا مصرف کنندگان سیلیس وخریداران بتوانند بطور مستقیم از کارخانه بصورت آنلاین سیلیس خریداری نمایند.

سیلیس میکرونیزه سفید چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پودر سیلیس خالص بدلیل خالص بودن آن که کمترین ناخالصی ها از جمله آهن و لکه های سیاه و قهوه ای را داراست از بهترین و پر مصرف ترین پودرهای میکرونیزه در مرکز سیلیس میکرونیزه می باشد.برخی شرکت های تولید کننده سیلیس میکرونیزه متاسفانه با کمال بی اخلاقی و بی انصافی با اضافه کردن برخی مواد معدنی سفید،به نوعی قصد سفید کردن مصنوعی پودر میکرونیزه را دارند.

اما ما در مرکز سیلیس با زیرمجموعه شرکتهای تولید کننده پودر سیلیس میکرونیزه متعهد به تولید پودر با کیفیت می باشیم زیرا همواره بر این باوریم که کیفیت ، ضمانت فروش می باشد.

کاربرد سیلیس میکرونیزه سفید

معمولاٌ سیلیس لعاب سازی بیشتر از نوع سیلیس میکرونیزه سفید می باشد.مواد اولیه لعاب های سرامیکی عموماً شامل سیلیس میکرونیزه سفید می باشد ، که باعث شفافیت و شیشه ای شدن لعاب می شود..اکسیدهای مختلف فلزات مانند سدیم ، پتاسیم و کلسیم به عنوان شار عمل می کنند و بنابراین دمای ذوب را کاهش می دهند. آلومینا ، اغلب از خاک رس ، لعاب مذاب را سفت می کند تا از ریزش قطعه جلوگیری شود.

سیلیس میکرونیزه سفید

برای اینکه بدانیم چه تفاوتی بین سیلیس میکرونیزه سفید و پودر سیلیس رنگی وجود دارد باید ابتدا بدانیم سیلیس میکرونیزه چیست ؟ که کاملاً توضیح داده شده در این رابطه اما مهمترین تفاوت این دو در معادن و نوع سنگ سیلیس پودر شده و مکانیزه شده آنها می باشد.

پودر سیلیس سفید میکرونیزه شده خالص می باشد و از ممتاز ترین نوع سنگ سیلیس بدست می آید ولی پودر سیلیس رنگی که دارای ریزدانه های قهوه ای و مشکی در داخل آن دیده می شود از سنگ سیلیس درجه دو و سه بدست می آید.

سنگ سیلیس سفید هم در سیلیس میکرونیزه سفید و هم در سیلیس فوق ممتاز کاربرد فراوانی دارد.اطلاعات بیشتر در لینک زیر می باشد.
اطلاعات بیشتر در سیلیس فوق ممتاز

مرکز خرید سیلیس میکرونیزه سفید

خرید و فروش سیلیس میکرونیزه سفید در مرکز خرید سیلیس میکرونیزه،هم از طریق وبسایت و هم از طریق تماس و ثبت سفارش امکان پذیر می باشد.همچنین جهت دریافت لیست قیمت می توانید از طریق لینک قیمت سیلیس میکرونیزه ،قیمت انواع پودر سیلیس و سیلیس دانه بندی را دریافت نمائید.

مرکز فروش سیلیس سفید میکرونیزه

مراکز فروش پودر سیلیس میکرونیزه در سراسر ایران در تهران ،اصفهان ،تبریز ،همدان ،مشهد و … زیر نظر مرکز سیلیس میکرونیزه ایران می باشند که مستقیماً از طرف تولیدکنندگان ما در مجموعه شرکت سیلیس همدان محصول دریافت کرده و مبادرت به عرضه آنها می کنند.

لذا خریداران و مصرف کنندگان پودر سیلیس میکرونیزه می توانند بصورت مستقیم و بدون واسطه محصول خود را چه از طریق فروشگاه اینترنتی سیلیس میکرونیزه و چه با تماس مستقیم با کارخانه های زیر مجموعه مرکز سیلیس میکرونیزه ایران ،ثبت سفارش نمایند.

معادن سنگ سیلیس برای میکرونیزه سفید

همانطور که قبلاٌ هم عرض کردیم سرتاسر کشور عزیزمان ایران دارای معادن متعدد سیلیس از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب می باشد که مرکز سیلیس میکرونیزه ایران دارای تعدادی معدن سیلیس در خوی ،همدان ،قزوین ،کرمان ،زنجان می باشد.معدن سیلیس مرغوب تاثیر بسزایی در سفید بودن پودر سیلیس میکرونیزه دارد.

معادن سیلیس ایران

و در آخر

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران با زیرمجموعه عظیمی از تولید کنندگان پودر سیلیس در ایران اولین و بزرگترین مرکز خرید و فروش سیلیس در ایران می باشد که بصورت مستقیم از کارخانه سیلیس و از طریق فروشگاه اینترنتی سیلیس اقدام به خرید و فروش سیلیس نموده است.لذا کلیه خریداران و فروشندگان سیلیس میکرونیزه می توانند خرید سیلیس میکرونیزه خود را از این وبسایت انجام دهند.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 تماس حاصل فرمائید.

در کشورمان معادن سیلیس فراوانی وجود دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره معادن ایران وارد لینک زیر شوید.
اطلاعات بیشتر در معادن ایران

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *