کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی [خرید و قیمت]

کاربرد سیلیس در رنگ سازی

سیلیس در رنگ سازی چه کاربردی دارد؟

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی به عنوان یک خاصیت بالقوه و مهم در مقاومت در برابر کدر شدن رنگدانه ها بسیار حائز اهمیت است.در مرکز سیلیس میکرونیزه قصد داریم یکی دیگر از مصارف پر کاربرد سیلیس میکرونیزه را برای شما عزیزان شرح دهیم.در ادامه نیز درباره خرید پودر سیلیس برای رنگ سازی و اطلاع از قیمت های جهانی سیلیس میکرونیزه نیز خواهیم گفت ،پس همراه ما باشید.

کاربرد سیلیس میکرونیزه با خلوص بالا در صنایع رنگ و روکش به منظور تزئین چوب ، پرایمرها ، لایه زیرین ، رنگهای مبتنی بر آب ، دیستپر ، پوشش شیمیایی ، پوشش کف ، پوشش اپوکسی و غیره استفاده می شود. علاوه بر مصرف سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی ،در مواد شیمیایی ساختمان به عنوان پوشش بافت و نمای بیرونی توصیه می شود.

چرا از سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی استفاده می شود؟

در رنگ های ساختمان و صنعت رنگ سازی ، سیلیس میکرونیزه سفید ،دوام و ماندگاری رنگ و همچنین مقاومت در برابر خاک ، کپک ، ترک خوردگی و هوازدگی را افزایش می دهد . جذب کم روغن سیلیس باعث افزایش بار رنگدانه ها برای بهبود رنگ می شود.

سیلیس در رنگ سازی و در روکشها به عنوان یک افزایش دهنده کم هزینه عالی عمل می کند. مانند سایر کاربردها ،پودر سیلیس به دلیل بی عملی بودن شیمیایی مطلوب است که باعث مقاومت خوب در برابر اسید ،مواد شیمیایی و حرارت می شود. سختی سیلیس در کنار عدم سمیت شیمیایی ، مقاومت سایشی را در رنگ ها افزایش می دهد.

پودر سیلیس رنگ سازی ،سیلیس میکرونیزه سفید می باشد و که بدلیل خالص بودن آن می باشد.اطلاعات بیشتر را در لینک زیر مشاهده نمایید.
اطلاعات بیشتر در  کاربرد سیلیس میکرونیزه سفید

سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی باعث چه واکنشهایی می شود؟

معمولاٌ در فرمولاسیون رنگ ها از سیلیس میکرونیزه که به اندازه میکرون می باشد را انتخاب می کنند تا ظاهر و دوام رنگ و روکش های معماری و صنعتی را بهبود ببخشند. در پوشش های دریایی و تعمیر و نگهداری (کشتی ها) ، دوام سیلیس باعث مقاومت عالی در برابر سایش و خوردگی می شود.علاوه بر این ، مهمترین ویژگی پودر سیلیس خالص در رنگ سازی ،بازتاب ، روشنایی و سازگاری رنگ برای هرگونه استفاده در مقیاس بزرگ را بهبود می بخشد.

پودر سیلیس میکرونیزه باعث افزایش ویسکوزیته پوشش ها و رنگ ها می شود ، از این رو  باعث می شود که راحتی استفاده از این مواد افزایش پیدا کند.بنابراین سیلیس میکرونیزه سفید در جلوگیری از فرسوده شدن و کدری رنگهای ساختمان ها ، خودرو سازی  و کشتی ها که می بینیم نقش بسزایی دارد.

مزایای استفاده از سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی چیست؟

› سیلیس در رنگ سازی باعث بهبود مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر خراش رنگدانه ها می شود.
› سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی بالاترین طول عمر شیمیایی را به روکش های صنعتی می دهد.
› پودر سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی با ارائه سطح بارگذاری بالا منجر به کاهش هزینه فرمولاسیون می شود.
›عیارهای آبگریز سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی ،برای بهبود عملکرد خوردگی و دافع آب در پوشش ها استفاده می شود.

کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی
خرید سیلیس میکرونیزه رنگ سازی

بهترین و مطمئن ترین جا جهت خرید سیلیس میکرونیزه برای شما عزیزان مرکز سیلیس ایران می باشد و دلیل آن وجود مجموعه ای از تولید کنندگان پودر سیلیس میکرونیزه در سراسر کشور می باشد که از جمله تولیدکنندگان پودر سیلیس خوشنام می توان شرکت سیلیس همدان در استان همدان را نام برد.

مرکز فروش پودر سیلیس میکرونیزه

بدلیل گستردگی و حجم بالای تولید سیلیس در کارخانه های زیرمجموعه مرکز سیلیس میکرونیزه ایران ،مراکز فروش پودر سیلیس نیز در سراسر ایران فراوان می باشد که از جمله ی آنها می توان مرکز فروش سیلیس میکرونیزه در تهران ،اصفهان ،یزد ،شیراز ،مشهد ،تبریز و خوی را نام برد.

خرید سیلیس رنگ سازی در مرکز سیلیس میکرونیزه ایران

جهت خرید یا فروش سیلیس میکرونیزه بصورت اینترنتی سیلیس میکرونیزه از مرکز سیلیس میکرونیزه ایران می توانید در صفحه فروش پودر سیلیس میکرونیزه ،مشخصات خود را وارد نموده و برای خرید و فروش و یا ارسال نمونه سیلیس بصورت رایگان فرم را پر کنید.

و اما کلام پایانی

تلاش ما در مرکز سیلیس میکرونیزه در این مقاله بر این بود ابتدا این پرسش را پاسخ دهیم که اولاً کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی چگونه است  و ثانیاً مزایای کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی چیست و همچنین اطلاع از قیمت پودر سیلیس میکرونیزه  و نیز خرید سیلیس میکرونیزه از شرکت های معتبر و دریافت لیست قیمت سیلیس نیز شرح داده شد.

مجموعه کارخانه های سیلیس میکرونیزه ایران در استان همدان (تولید کننده پودر سیلیس ، سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز) و در استان آذربایجان غربی ، شهر خوی (تولید کننده پودر سیلیس خالص) در سرتاسر ایران عزیز، از جنوب تا شمال از شرق تا غرب آماده همکاری و ارسال محصول به خریداران محترم می باشد.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 تماس حاصل فرمائید.

حالا که با کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی آشنا شدیم ، مطالب بیشتری از صنعت رنگ سازی در لینک زیر را میتوانید مطالعه کنید.
اطلاعات بیشتر در  کاربرد صنعت رنگ سازی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای
amirsam
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • علی ایمانی ۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶ ب٫ظ

    اگر ممکنه قیمت سیلیس میکرونیزه برای رنگ سازی و اندازه مش بندی هاتون رو ایمیل کنید.تشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *