کارخانه پودر سیلیس میکرونیزه در ایران [تولید سیلیس]

خرید سیلیس - خرید سیلیس میکرونیزه - خرید آنلاین سیلیس - خرید اینترنتی سیلیس میکرونیزه

کارخانه سیلیس میکرونیزه در ایران

مرکز سیلیس میکرونیزه ، مجموعه ای بهترین کارخانه های سیلیس در سطح کشور را دارامی باشد که بصورت شبانه روزی در حال فرآوری سیلیس می باشند که تاپ ترین محصولات آنها را می توان در (پودر سیلیس میکرونیزه) ، (سیلیس فوق ممتاز) و (سیلیس ممتاز) با کیفیت بسیار عالی و خالص مشاهده نمود.

خرید سیلیس بصورت مستقیم از کارخانه سیلیس

فروشگاه سیلیس دارای محصولات بسیاری می باشد ، هم از نوع پودر سیلیس میکرونیزه و هم از نوع سیلیس دانه بندی که مصرف کنندگان عمده و جزء می توانند با ورود به فروشگاه و انتخاب سیلیس مورد نظر بصورت اینترنتی سیلیس خود را بخرند.

کارخانه های سیلیس در ایران در چه شهرهایی متمرکزند؟

مجموعه کارخانه سیلیس های مرکز سیلیس میکرونیزه ایران در بسیاری از شهرهای کشور در حال تامین سیلیس این مجموعه می باشند که بصورت خلاصه میتوان کارخانه سیلیس ازندریان ، کارخانه سیلیس ملایر ، کارخانه سیلیس همدان ، کارخانه سیلیس بروجرد و تربت جام را نام برد.البته کارخانه سیلیس خوی این مجموعه نیز در حال تولید سیلیس میکرونیزه میباشد.

کارخانه های سیلیس ازندریان

شهر ازندریان در استان همدان – جاده ملایر واقع شده است که دارای یک شهرک صنعتی عظیمی از کارخانه سیلیس با تولید کننده هایی به نام از جمله جناب آقای احمدی می باشد که کارفرین و تولید کننده ای نمونه در سطح استان می باشد.

کارخانه های سیلیس همدان

سیلیس همدان فقط و فقط بدلیل معادن سرشار سیلیس با کیفیت همدان است که آوازه ی آن در ایران پیچیده است که کارخانه سیلیس همدان این مجموعه (شرکت سیلیس همدان)می باشد با تولید سیلیس با کیفیت و با دانه بندی بسیار دقیق که از بهترین تامین کنندگان سیلیس این مرکز می باشد.

کارخانه های سیلیس ملایر

سلسله کوههای زاگرس در کشورمان دارای مواد معدنی غنی و معادن سرشار ی از سنگهای معدنی از جمله سیلیس می باشد که شهر ملایر یکی از آن شهرهای صنعتی می باشد که دارای کارخانه سیلیس فراوان می باشد.

چند کارخانه سیلیس در بروجرد و تربت جام و خوی نیز از تامین کنندگان سیلیس مجموعه مرکز سیلیس میکرونیزه ایران می باشند که به سراسر کشور سیلیس ارسال دارند.

تولید سیلیس همدان در سال چند تن است؟

در تولید سیلیس میکرونیزه همدان ، ظرف پنج سال گذشته ۸۰۰۰ تن به ظرفیت اسمی ذخایر معدنی استان همدان اضافه شده به‌طوری که ظرفیت تولید معادن استان از ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن به ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن رسیده است که مرکز سیلیس میکرونیزه ایران بیش از 50 درصد کارخانه های سیلیس همدان را در زیرمجموعه تامین کنندگان خود دارد.

پودر سیلیس میکرونیزه در چه مواردی کاربرد دارد؟

کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگها به عنوان توسعه دهنده رنگ در پوشش های CF کاغذ کپی بدون کربن استفاده می شود. با توجه به رئولوژی بهبود یافته آن؛ ویژگی‌های غیر متورم و ویسکوزیته کم پودر سیلیس اجازه می‌دهد تا جامدات رنگی پوشش بالایی داشته باشند.

سیلیس میکرونیزه پودری در رنگ سازی و روکش ها کاربرد بسزایی دارند که در لینک زیر می توانید مشاهده نمائید.
اطلاعات بیشتر در سیلیس رنگ سازی

کارخانه های تولید سیلیس میکرونیزه سفید برای صنعت

سیلیس میکرونیزه سفید به طور ویژه در خمیردندان برای دندان های سفید و پر جنب و جوش متخصص سفید کننده ما می تواند شاداب ترین و درخشان ترین لبخندها را برای شما به ارمغان بیاورد
ملایم ترین سیلیس تمیز کننده ما به طور خاص برای کسانی که دندان های حساس، جوان یا پیر دارند طراحی شده است. آسیب را متوقف کنید و تاثیر لثه های تحریک شده و حساس را کاهش دهید.
همچنین پودر سیلیس سفید میکرونیزه برای کف زدایی ها برای تسهیل ادغام حباب های کف ساخته شده اند.

جهت خرید سیلیس میکرونیزه برای صنایع مختلف وارد لینک زیر شوید و بصورت اینترنتی خرید نمائید.
خرید پودر سیلیس میکرونیزه

کارخانه های تولید کننده سیلیس فوق ممتاز

مرکز سیلیس ایران تولید کننده سیلیس دانه بندی از جمله سیلیس فوق ممتاز و سیلیس ممتاز با درجه خلوص بسیار بالا با دانه بندی دقیق و شکری در سطع کشور می باشد.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *