کاربرد سیلیس میکرونیزه در لعاب سازی [کاربرد و خرید]

کاربرد سیلیس میکرونیزه در لعاب سازی - کاربرد سیلیس در لعاب سازی

کاربرد سیلیس میکرونیزه در لعاب سازی چگونه است؟

آیا سیلیس در لعاب وجود دارد یا بهتر بگوئیم ، آیا پودر سیلیس میکرونیزه در لعاب کاشی و سرامیک کاربرد دارد؟ بیشترین کاربرد سیلیس میکرونیزه در لعاب کاشی و سرامیک است بدلیل سفیدی و خالص بودن پودر سیلیس میکرونیزه می باشد. صنعت لعاب سازی و لعاب کاری یکی از صنایعی است که به سیلیس میکرونیزه وابسته است.

لعاب کاشی از چه چیزی ساخته شده است؟

مواد اولیه لعاب کاشی و سرامیک عموماً شامل سیلیس می باشد.سنگ شفاف سیلیس و اکسیدهای مختلف فلزات مانند سدیم ، پتاسیم و کلسیم به عنوان شار عمل می کنند و بنابراین دمای ذوب را کاهش می دهند. آلومینا ، اغلب از خاک رس ، لعاب مذاب را سفت می کند تا از ریزش قطعه جلوگیری شود.

خرید سیلیس میکرونیزه لعاب سازی از مرکز سیلیس ایران

جهت خرید سیلیس میکرونیزه برای مصارف لعاب سازی و لهاب دهی بصورت آنلاین می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سیلیس میکرونیزه در مرکز سیلیس ایران اقدام به خرید نمائید.

سیلیس کاشی لعابدار از کدام نوع سیلیس است؟

در واقع کاشی لعابدار نوعی کاشی و سرامیک است که روی آن لعاب اعمال شده است و سیلیس لعاب کاشی هم همان سیلیس میکرونیزه سفید رنگ است که به آن اضافه می گردد. پس از رنگ آمیزی یا اسپری کردن لعاب ، کاشی در دمای بالا پخته می شود و باعث واکنش شیمیایی می شود که باعث می شود لعاب شیشه ای شود و در اصل به شیشه تبدیل می شود. کاشی به دلیل لعاب در برابر آب و لکه ها مقاوم است و ظاهر جذابی دارد ، زیرا طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها را می توان با لعاب ایجاد کرد.

کاربرد سیلیس میکرونیزه در لعاب کاشی و سرامیک چگونه است ؟

کاربرد سیلیس میکرونیزه در لعاب سازی و هنگام تولید لعاب کاشی و سرامیک ، به اصلاح انبساط حرارتی ، تنظیم خشک شدن و جمع شدن و بهبود یکپارچگی و ظاهر کاشی و سرامیک کمک می کند . پودر سیلیکا هم برای لعاب و هم برای ساخت بدنه محصولاتی مانند ظروف ، لوازم بهداشتی و کاشی های کف و دیوار ضروری است.

کاربرد سیلیس در لعاب - سیلیس لعاب سازی - سیلیس میکرونیزه لعاب

درباره کاربرد پودر سیلیس در لعاب نوشتیم اما آیا می دانستید سیلیس در کاشی و سرامیک نیز کاربرد دارد؟ برای مطالعه بیشتر وارد لینک شوید.
اطلاعات بیشتر در سیلیس کاشی و سرامیک

سیلیس میکرونیزه در یزد برای لعاب سازی

بیش از 80 درصد تولید کنندگان لعاب در یزد هستند و بدلیل مصرف سیلیس میکرونیزه در لعاب سازی و کاشی و سرامیک ،مرکز سیلیس میکرونیزه ایران خرید سیلیس در یزد را برای خریداران آسان تر نموده است. به همین دلیل مشتریان عزیز جهت خرید سیلیس میکرونیزه در یزد می توانند از طریق فروشگاه آنلاین سیلیس اقدام نمایند.

فرایند تولید لعاب با سیلیس میکرونیزه

در فرآیند تولید لعاب مواد معدنی مانند سیلیس ، فلداسپار، كربنات كلسیم، كائولن، سیلیكات زیركونیم، اسیدبوریك ، بوراكس، كربنات باریم، اكسید آلومینیوم، اكسید روی و چند نوع ماده معدنی دیگر بصورت فرمولاسیون تركیب می شوند.

محصول تولیدی در كوره های ذوب كارخانجات لعاب، فریت نام دارد كه اصطلاحا لعاب نامیده می شود، فریت ماده ای پایدار و سفید كننده یا براق یا مات ‌كننده سطح كاشی به‌ عنوان تركیب اصلی لعاب در صنایع كاشی استفاده می‌شود.

البته نوع سیلیس کاشی و سرامیک ،تیره رنگ تر و با خلوص پائین تر می باشد.مناسب ترین سیلیس در لعاب کاشی ،سیلیس میکرونیزه سفید همدان می باشد .تصویر زیر مربوط به پودر سیلیس سفید و خالص می باشد.

سیلیس میکرونیزه سفید - پودر سیلیس سفید

کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنایع گوناگون

پودر سیلیس میکرونیزه به غیر از صنعت لعاب سازی در صنایع دیگری نیز کاربرد دارد که در زیر آمده است. همان طور که قبلاًهم در کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه میکرونیزه گفته شد پودر سیلیس در :

  1. کاشی و سرامیک
  2. لعاب سازی و لعاب کاری
  3. کشاورزی و کود پودری
  4. خمیر دندان
  5. برای ریخته گری
  6. شوینده ها و پاک کننده ها
  7. رنگ سازی و پوشش دهنده ها
  8. بتن و سیمان در ساختمان سازی
  9. کامپوزیت و فایبر گلاس
  10. سنگ مصنوعی
  11. مجسمه سازی
  12. چسب کاشی
  13. تصفیه آب
  14. شیرین سازی آب دریا
  15. پودر کپسول آتش نشانی

کاربرد سیلیس میکرونیزه ، کاربرد پودر سیلیس

سیلیس میکرونیزه کاربردهای فراوانی دارد از جمله در رنگ سازی که می توانید از لینک زیر مشاهده نمائید.
اطلاعات بیشتر در کاربرد سیلیس در رنگ سازی

خرید سیلیس لعاب سازی

جهت خرید سیلیس میکرونیزه برای لعاب سازی از مرکز سیلیس ایران بعنوان مرجع پودر سیلیس ، چه خرید و چه فروش پودر سیلیس میکرونیزه در تهران و یزد و سایر شهرهای ایران ، که این افتخار را دارد که با بیش از سه دهه فعالیت درخشان در صنعت سیلیس ،بتواند در راستای اشتغالزایی و ارزآوری از طریق صادرات سیلیس ، قدم بزرگی در صنعت تولید سیلیس دانه بندی و پودر سیلیس میکرونیزه برداشته باشد.

همکاران ما در مجموعه ی تامین کنندگان  سیلیس در مرکز سیلیس میکرونیزه ایران اعم از شرکت سیلیس همدان، بصورت تمام وقت مشغول تولید سیلیس با کیفیت و خالص (پودر سیلیس ، سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز) می باشند تا سفارشات خریداران را در اسرع وقت ارسال نمایند.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 تماس حاصل فرمائید.

80 درصد شرکت های لعاب سازی در یزد می باشند که جهت دریافت اطلاعات می توانید از طریق لینک زیر وارد شوید.
اطلاعات بیشتر در واحدهای تولید صنعت لعاب در یزد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای
amirsam
دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • علی محمدی ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱:۰۷ ق٫ظ

    آیا از سلیس می شود برای لعاب کاری سرد روی ظروف سنگ مصنوعی استفاده بکنیم اگر می شود روش تهیه و کار با سلیس را برایمان راهنمایی کنید ممنون

  • علی محمدی ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱:۰۴ ق٫ظ

    سلام آیا از سلیس می شود رنگ لعاب سرد نیز تهیه کرد اگر امکان تهیه هست چگونه باید از سلیس آب لعاب سرد درست کرد ممنون

    • علی محمدی ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱:۰۶ ق٫ظ

      آیا از سلیس می شود برای لعاب کاری سرد روی ظروف سنگ مصنوعی استفاده بکنیم اگر می شود روش تهیه و کار با سلیس را برایمان راهنمایی کنید ممنون

  • اکبر اسدی ۵ مهر ۱۴۰۰ / ۵:۵۳ ب٫ظ

    با سلام
    جهت خرید سیلیس لعاب سازی کاشی و سرامیک با چه شماره ای تماس بگیرم؟
    لیست قیمت سیلیس میکرونیزه براساس مش بندی هم برام ارسال کنید.
    ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *