کاربرد سیلیس در کشاورزی [سیلیس در کود پودری ]

کاربرد سیلیس در کشاورزی - کاربرد سیلیس میکرونیزه در کشاورزی

سیلیس در کشاورزی و کود چه کاربردی دارد؟

کاربرد سیلیس در کشاورزی بویژه پودر سیلیس چگونه است ؟ آیا فقط بصورت سیلیس میکرونیزه در کود پودری کاربرد دارد؟ بدلیل فراوانی ماده معدنی سیلیس در خاک ،گیاهان حاوی سیلیس هستند. پس حتی بدون مصرف کود سیلیس در کشاورزی ،ساقه گیاهان ماده معدنی سیلیس را جذب می کنند.همچنین گیاهان از سیلیس میکرونیزه برای تقویت دیواره سلولی استفاده می کنند.

خرید سیلیس میکرونیزه برای کشاورزی از مرکز سیلیس

بدلیل استفاده بسیار سیلیس در کشاورزی ، مرکز سیلیس ایران لینک خرید پودر سیلیس را برای کلیه خریداران و مصرف کنندگان سیلیس فراهم آورده تا بصورت آنلاین و مستقیم از کارخانه  سیلیس در فروشگاه اینترنتی سیلیس ، خرید انجام دهند.

کاربردهای سیلیس در کشاورزی

چگونه سیلیس جذب گیاهان می شود؟

گیاهان حاوی سیلیس چگونه تغذیه می کنند یا نقش سیلیس در گیاهان چیست ؟سیلیس دومین عنصر فراوان در پوسته زمین است و به مقدار قابل توجهی در خاک یافت می شود. با این حال ، سیلیس کشاورزی ،توسط گیاه فقط می تواند به شکل اسید مونو سیلیکیک جذب شود .

آیا سیلیس در کشاورزی مفید است؟

پودر سیلیس خالص برای پرورش دهندگان گیاهان در فضای باز به محافظت از محصولات در برابر گرمای بیش از حد ، سرما و تنش باد کمک می کند . گیاهان قوی شاخه های شکسته کمتری خواهند داشت و آمادگی بیشتری برای تحمل وزن گلهای سنگین دارند. پس مصرف سیلیس در کشاورزی مفید است.

سیلیس میکرونیزه چگونه در کشاورزی استفاده می شود؟

به غیر از کود گوگرد کشاورزی باغبان ها می توانند از سیلیس در طول دوره چرخه رشد استفاده کنند . اگرچه برخی پیشنهاد می دهند که استفاده از هفته سوم مرحله گلدهی متوقف شود ، اما بسیاری از پرورش دهندگان از آن در تمام طول روز با موفقیت استفاده می کنند.

کاربرد سیلیس در کشاورزی

برای اینکه بدانید سیلیس میکرونیزه سفید چیست ،می توانید از مقاله زیر جهت بالا بردن اطلاعات عمومی خود استفاده کنید.
اطلاعات بیشتر در سیلیس میکرونیزه سفید

تفاوت سیلیس کشاورزی با ورمیکولیت و زئولیت کشاورزی

با توجه به خواص سیلیس (فیزیکی و شیمیایی) که بصورت پودر سیلیس میکرونیزه تولید می شوند ، می توانند به راحتی وارد سلول های گیاهی شوند و با تأثیر بر متابولیسم آنها از طریق فعل و انفعالات متنوع بر رشد و نمو گیاه تأثیر بگذارند و در نتیجه پتانسیل مقابله با شرایط تنش را ایجاد کنند.

ورمیکولیت چیست و کاربرد ورمیکولیت طلایی در کشاورزی و باغبانی چیست ؟

ورمیکولیت Vermiculite نام ماده معدنی سلیکات آهن، آلومینیم، منیزیم متورق، هیدراته است. ورمیکولیت یا ورمیکولایت ظاهری آکاردیونی شکل و رنگ متغیر از قهوه ای تا طلایی، نسبت به ترکیبات آن دارد که به همین جهت مواد غذایی مورد نیاز گیاهان به صورت مایع به ورمیکولیت و نهایتا ریشه ها رسانده می شود. این ماده در کشاورزی کاربرد گسترده دارد.

زئولیت چیست و چه کاربردی در کشاورزی دارد؟

زئوليت ها كريستالهاي آلومينوسيليكاته هيدراته از عناصر گروه جـدول تنـاوبي بـالاخص سـديم، پتاسـيم، منيزيم، كلسيم ، استرانسيم و باريم هستند که کاربرد آن در کودها در کشاورزی است.

مصرف سیلیس در کشاورزی چیست و چه زمانی از سیلیس کود پودری استفاده می شود؟

سیلیس مورد استفاده در محصولات سیلیس مایع استاندارد ، مناسب گیاهان نیستند یا اینکه در دسترس نیستند. به همین جهت شما میتوانید سیلیس کود پودری را که از پودر سیلیس سفید تولید و به صورت طبیعی و ارگانیک نیز می باشد را جایگزین کنید.

سیایس در کشاورزی و در کود پودری به طور خاص طراحی شده است تا به گیاه شما کمک کند تا بهتر در برابر پژمردگی ، گرما ، استرس و خشکسالی واکنش نشان دهد.در همان زمان سیلیکا یا سیلیس در حال توسعه دیواره های سلولی گیاهان شما است که باعث افزایش استحکام ساقه و سلامت کلی می شود.

کاربرد سیلیس میکرونیزه در کشاورزی

درباره سیلیس چه می دانید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سیلیس و کاربردهای آن وارد لینک زیر شوید.
اطلاعات بیشتر در سیلیس چیست و چه کاربردی دارد ؟

خرید پودر سیلیس میکرونیزه مورد مصرف در کشاورزی

کارخانه های تولید سیلیس در مرکز سیلیس ایران با تمام ظرفیت خود در زیرمجموعه های تولید سیلیس میکرونیزه در حال تولید سیلیس می باشند که خریداران عزیز جهت خرید سیلیس کشاورزی و مصارف سایر کاربردها می توانند از طریق لینک خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه اقدام به ثبت سفارش نمایند و یا اطلاع از قیمت سیلیس میکرونیزه و یا فروش پودر سیلیس میکرونیزه می توانید از طریق وبسایت مشاهده نمائید.

کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنایع دیگر نیز همانند کاربرد سیلیس در کشاورزی کاملاً مشهود است.طبق رویه ی ما در تمامی مقالات سعی می کنیم تمامی کاربرد های سیلیس میکرونیزه را در همه مقالات نام ببریم.
مثلاً کاربرد سیلیس در رنگ سازی و ساختمان سازی ،پودر سیلیس در خمیردندان ،کاربرد سیلیس در شوینده ها و پاک کننده ها ، سیلیس در لعاب سازی و کاشی و سرامیک و کاربرد سیلیس در چسب کاشی و..

کلام آخر
مجموعه کارخانه های تامین کننده سیلیس میکرونیزه ایران در استان همدان، شرکت سیلیس همدان (پودر سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز) در سرتاسر ایران عزیز، از جنوب تا شمال از شرق تا غرب آماده همکاری و ارسال محصول به خریداران محترم می باشد.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 تماس حاصل فرمائید.

جهت بالا بردن اطلاعات خود درباره کود کشاورزی و استفاده کود در ایران مقاله زیر را مطالعه نمائید.
اطلاعات بیشتر در تحقیقات کود در ایران

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *