مزیت خرید آنلاین پودر سیلیس (سیلیس پودری چیست)

آیا خرید سیلیس پودری بصورت آنلاین انجام داده اید؟

سیلیس پودری در واقع یک نوع پودر سفید رنگ با خواص چسبندگی فوق العاده بالا می باشد که با ترکیب با سایر مواد معدنی ، در برابر بسیاری از اسیدها مقاومت می نماید. این ماده معدنی از ذرات پودر شده سنگ سیلیس کوارتز و بر پایه فیلرهای معدنی ساخته می شود. بصورت کلی این پودر در انواع پودر سیلیس میکرونیزه یا آردی، دانه ریز و شکری در بازار به فروش می رسد. شما برای خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه در سراسر کشور می توانید به سایت مرکز سیلیس میکرونیزه ایران مراجعه کنید. در ادامه با این پودر سیلیس نفیس بیشتر آشنا خواهید شد.

سیلیس پودری چیست؟

سیلیس پودری موجب افزایش مقاومت و خاصیت شکل پذیری فوق العاده ای بعد از مخلوط شدن با برخی مواد دارد و موجب افزایش مقاومت، چسبندگی، دوام بالا در برابر ضربه و سایندگی و بهبود کیفیت محصول تولید شده می شود. برخی از مشخصات فیزیکی و شیمیایی آن به شرح زیر می باشد :

  • نام صنعتی : سیلیس(Silica)
  • فرمول شیمیایی : SiO2
  • درجه خلوص : %99/9
  • رنگ: سفید
  • وزن: ۳۳/۲ گرم بر سانتيمتر مکعب
  • سختي: ۷ در مقياس
  • نقطه جوش: ۲۳۵۵ درجه سانتيگراد
  • نقطه ذوب: ۱۴۱۰ درجه سانتيگراد

انواع کاربرد سیلیس پودری

همانطور که میدانید سنگ سیلیس دارای کاربردهای زیادی است، نوع سیلیس پودری (silica powder) که نمونه ای از فرآوری سنگ سیلیس است نیز در صنایع گوناگون بسیاری کاربرد دارد. نمونه ای از کاربرد های سیلیس پودری در کشاورزی ، لعاب سازی ، صنعت ریخته گری، سرامیک سازی، پلاستیک، تصفیه کدورت آب، فیلتراسیون شنی و … می شود. در این زمینه برای افزایش جذابیت و زیبایی از پودر سیلیس رنگی استفاده می کنند.

قیمت سیلیس پودری

قیمت این ماده بسته به نوع مش بندی متفاوت می باشد . در ایران در حال حاضر مش های 230 و 325  پر فروش ترین و متداول ترین انواع سیلیس پودری می باشد که با مجهزترین دستگاه ها و با بالاترین کیفیت تولید می گردد. این فرایند سخت توسط زیر مجموعه های صنعتی بزرگی در مرکز سیلیس میکرونیزه ایران اجرا می شود. قیمت پودر سیلیسیم در ایران نسبت با نمونه های خارجی قابل رقابت است.

بهترین سیلیس پودری ایران

سیلیس میکرونیزه گرد، ریز و فوق ریز (میکرونیزه) به طور طبیعی روشن، سفید، کم رطوبت و از نظر شیمیایی بی اثر هستند. سیلیکا-کوارتز حاوی حداقل 99.5٪ SiO2 خالص است و در بسیاری از محصولات مختلف که نیاز به کنترل سفت و سخت خواص فیزیکی و شیمیایی دارند استفاده می شود.سیلیس طبیعی یا دی اکسید سیلیکون یکی از رایج ترین مواد معدنی در پوسته زمین است. سیلیس طبیعی یک ماده معدنی کریستالی با اشکال مختلف است. “Micron Silica” نام درجه ای از سری طبیعی سیلیس است که در کارخانه پودر سیلیس تولید می شود. این سیلیس پودری که بهترین پودر سیلیس میکرونیزه نیز می باشد ، ذاتاً روشن، سفید و کم رطوبت است.
بهترین پودر سیلیس تولید شده از سیلیس با خلوص بالای ما ذاتا سفید روشن، با رطوبت کم و حداقل 99.4% Si0 2 است. تکنیک های پردازش پودر میکرونیزه سیلیس، توزیع اندازه ذرات کنترل شده را تضمین می کند.

 

 

از ویژگی های خاص بهترین پودر سیلیس خالص:

  • چگالی ظاهری کم
  • ظرفیت جذب آب بالا
  • مقادیر رنگ سنجی خوب
  • معمولا به عنوان افزودنی به مواد پلاستیکی استفاده می شود
  • عامل مات موثر.

 

کاربرد بهترین سیلیس پودری

سیلیس پودری (سیلیس میکرونیزه) برای کاربردهای مختلف در اطراف ما استفاده می شود:

رنگ ها:پودر سیلیس به طور گسترده ای به عنوان یک ماده مات کننده برای رنگ های رزینی استفاده می شود و اخیراً در رنگ های پایه آب مفید است.
جوهر: جوهر مرطوب چاپ شده روی فیلم، ورق یا کاغذ روی سطوح تماس سایر مواد که روی هم انباشته شده اند منتقل می شود. ثابت شده است که پودر سیلیس در جلوگیری از انتقال جوهر بسیار موثر است.
پلاستیک : فیلم ها و ورق های پلاستیکی اغلب پس از پردازش نهایی نورد یا انباشته می شوند. این فیلم ها تمایل دارند در بسیاری از نقاط تماس به یکدیگر بچسبند. پدیده ای به نام مسدود کردن. چنین مشکلات انسدادی در انواع مختلف فیلم های پلاستیکی رخ می دهد و می توان با وارد کردن پودر سیلیس به فرمولاسیون آن را به حداقل رساند.
کاغذ : پودر سیلیس میکرونیزه به طور گسترده ای برای بهبود عملکرد چاپ چاپ عکاسی بر روی کاغذ حساس، کاغذ ردیابی دوم و کاغذ چاپ عکاسی استفاده شده است. علاوه بر این، برنامه هایی برای کاغذ ضبط اطلاعات مانند کاغذ ضبط الکترواستاتیک، کاغذ حساس و کاغذ ضربه ای وجود دارد. پودر سیلیس همچنین به عنوان یک ماده رنگی، پوشش دهنده کاغذ و همچنین به عنوان یک عامل ضد انسداد برای انواع مختلف کاغذ نیز کاربرد دارد.
لوازم آرایشی و بهداشتی : پودر سیلیکا همچنین در محصولات کرمی در صنایع دارویی و آرایشی استفاده می شود.

خرید بهترین سیلیس پودری (Buy Micronized Silica Powder)

مرکز سیلیس میکرونیزه ، اولین فروشگاه اینترنتی خرید پودر سیلیس میکرونیزه در ایران می باشد که به سراسر کشور پودر سیلیس عرضه می کند . از جمله خریداران پودر سیلیس این مجموعه را می توان خریدارانی از همدان ، تهران ، کرج ، مشهد ، قزوین ، اصفهان ، کزمان رانام برد.

قیمت و خرید سیلیس پودری میکرونیزه

همانطور که مطرح شد صنایع گوناگونی برای انجام فرایند تولید خود به این ماده نیازمند هستند. این عنصر که به عنوان یکی از فراوان ترین مواد موجود در پوسته زمین است. شما برای خرید پودر سیلیس میکرونیزه می توانید سایت مرکز سیلیس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده پودر سیلیس ایران و همدان مراجعه کنید. این مرکز فروش پودر سیلیس میکرونیزه در تهران و سراسر ایران را به صورت گسترده انجام می دهد.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
amirsam
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • سینا احسانی نیا ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۸:۱۴ ق٫ظ

    امکان خرید آنلاین پودر سیلیس وجود دارد؟
    راهنمایی کنید.با تشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *