سیلیس میکرونیزه چیست؟ [ نحوه تولید و کاربردها ]

پودر میکرونیزه سیلیس

سیلیس میکرونیزه چیست و چگونه تولید می شود؟

 

پودر سیلیس میکرونیزه چیست؟

سیلیس میکرونیزه چگونه تولید می شود؟

کارخانه های سیلیس میکرونیزه در کجاست؟

هدف از تولید سیلیس میکرونیزه چیست؟

کاربرد سیلیس میکرونیزه چیست؟

مرکز خرید و فروش سیلیس میکرونیزه کجاست؟

مبنای قیمت گذاری سیلیس میکرونیزه چیست؟

مرکز سیلیس میکرونیزه بزرگترین مرکز سیلیس در ایران می باشد که برای اولین بار مرکز خرید آنلاین سیلیس را برای مصرف کنندگان سیلیس فراهم آورده تا بصورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه سیلیس میکرونیزه و سیلیس دانه بندی خرید انجام دهند.در این مقاله قصد داریم به سوالات بالا پاسخ دهیم،پس همراه ما باشید.

خرید سیلیس میکرونیزه از مرکز سیلیس ایران

از فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس می توانید اقدام به خرید پودر سیلیس میکرونیزه بصورت آنلاین و مستقیم از تولید کنندگان پودر سیلیس کنید که هم ارزان تر است و هم کیفیت اصلی بدست شما خواهد رسید.

پودر سیلیس میکرونیزه چیست؟

خرد کردن سنگ سیلیس و یا هر سنگ معدنی دیگر ، سپس پردازش و تبدیل آن به پودر را میکرونیزاسیون می گویند که این عمل توسط آسیاب انجام می گیرد.به طور کلی میکرونیزاسیون را میتوان کاهش متوسط قطر ذرات مواد و تبدیل آن به میکرون نامید.

میکرونیزاسیون همچنین می تواند برای بهبود یکنواختی سیلیس و کنترل اندازه ذرات پودر سیلیس استفاده شود. طیف وسیعی از انواع سنگهای معدنی ، از جمله سیلیس ، کربنات ، سیلیکات ، فلدسپات ، دولومیت و سایر سنگهای معدنی می توانند از میکرونیزاسیون سود ببرند.با این حال ، کاهش اندازه مکانیکی ذرات با استفاده از آسیاب ، همچنین می تواند برای به دست آوردن ذرات سیلیس به اندازه میکرومتر و نانومتر استفاده شود.

تولید سیلیس میکرونیزه به چه صورت انجام می گیرد؟

پودر سیلیس خالص با استفاده از دستگاههای آسیاب به میکرونیزه تبدیل می گردد.به طوری که بعد از استخراج سنگ سیلیس از معدن ،توسط کارخانه سیلیس آسیاب شده و عمل میکرونیزاسیون روی آن انجام می گیرد. البته دستگاههای آسیاب نیز مستقیماً بر روی کیفیت سیلیس پودری تاثیر دارند زیرا اگر آسیاب بی کیفیت سیلیس را به پودر تبدیل کند قطعاً ناخالصی و آهن نیز وارد پودر می گردد.

خط تولید سیلیس میکرونیزه

کارخانه های تولید کننده پودر سیلیس میکرونیزه در ایران

سیلیس میکرونیزه در شرکتهای سیلیس در واحد سیلیس میکرونیزه تولید می شود. مرکز سیلیس ایران دارای تامین کنندگانی از سیلیس در سراسر کشور می باشد که بصورت شبانه روزی و بدون وقفه در حال تولید سیلیس می باشند.یکی از کارخانه های سیلیس این مرکز شرکت سیلیس همدان می باشد که در استان همدان واقع شده است.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

هدف از تولید پودر سیلیس میکرونیزه چیست؟

سنگ سیلیس بدلیل خواص فراوانی که دارد سنگی کاربردی و مفید بشمار می رود . از این جهت میکرونیزاسیون سیلیس بسیار حائز اهمیت است و نه فقط در ایران که بلکه سیلیس در بازارهای جهانی هم خرید و فروش می شود. کاربردهای صنعتی سیلیس میکرونیزه سفید بسیار فراتر از حد انتظار می باشد به صورتی که کمتر صنعتی پیدا می شود که با سیلیس سروکاری نداشته باشد.

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه چیست؟

کاربرد سیلیس میکرونیزه  را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم میتوانیم آنرا به مصارف بسیار زیاد که بیشترین کاربرد را دارند و مصارف پائین دسته بندی کرد. بیشترین آنها در  کاربرد پودر سیلیس در لعاب سازی ، سیلیس در رنگ سازی ، کاربرد سیلیس در کشاورزی و در چسب کاشی و لعاب کاشی و سرامیک نام برد. و اما مصارف پودر سیلیس در خمیر دندان ، پودر کپسول های آتش نشانی ، لاستیک و کامپوزیت ، خودروسازی و برخی موارد دیگر نسبتاً کمتر است.

› لعاب سازی و لعاب دهی › صنعت چسب کاشی
› کاشی و سرامیک › سنگ مصنوعی و کابینت
› رنگ سازی و روکش › صنعت مجسمه سازی
› تولید مواد خمیر دندان › کشاورزی و کود سیلیس
› شوینده و پاک کننده ها › بتن و ساختمان سازی
› پودر کپسول آتشنشانی › کامپوزیت و فایبرگلاس
› تصفیه آب و فاصلاب › ریخته گری و فولاد
› تولید سیم و کابل › لنت سازی

کاربرد سیلیس میکرونیزه ، کاربرد پودر سیلیس

مرکز خرید و فروش پودر سیلیس میکرونیزه کجاست؟

مرکز سیلیس ایران بعنوان مرجع سیلیس در ایران می باشد که خرید سیلیس بصورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده سیلیس میکرونیزه برای شما به صرفه تر و ارزان تر می باشد زیرا هم واسطه ها حذف می شوند و هم اینکه قبل از خرید می توانید سفارش ارسال نمونه سیلیس داده و از کم و کیف سیلیس با خبر شوید.

مرکز خرید پودر سیلیس میکرونیزه

مرکز خرید سیلیس ایران در سراسر کشور دارای تولیدکنندگان پودر سیلیس می باشد که در استان همدان شرکت سیلیس همدان می باشد. لذا خریداران سیلیس در سراسر کشورمی توانند سفارش خود را اینترنتی و یا از طریق وبسایت مرکز خرید سیلیس میکرونیزه ایران انجام دهند.

مرکز فروش سیلیس میکرونیزه

مرکز فروش سیلیس در ایران مرکز سیلیس میکرونیزه می باشد که ارزانترین و با کیفیت ترین سیلیس را در ایران به شما تحویل خواهد دارد.لذا از طریق مرکز خرید و فروش سیلیس می توانید اقدام به فروش سیلیس میکرونیزه نمائید.

مبنای قیمت گذاری سیلیس میکرونیزه چیست؟

معمولاً قیمت سیلیس میکرونیزه بصورت کیلو محاسبه و مبنای خرید و فروش پودر سیلیس قرار می گیرد. البته بسته بندی پودر سیلیس بیشتر بصورت کیسه های 1تنی و 1/5تنی می باشد که با سفارشات بصورت گونی های 30 و 50 کیلویی قابل عرضه و فروش می باشد.

و اما در کلام آخر

مرکز سیلیس ایرن دارای تامین کنندگان سیلیس از سراسر کشور می باشد که کارخانه تولید سیلیس میکرونیزه و سیلیس دانه بندی با کیفیت بسیار بالا را دارا می باشد.از این جهت شرکتهای تولید کننده سیلیس اقدام به تولید سیلیس میکرونیزه با خلوص 99/99% ، سیلیس فوق ممتاز با خلوص 99/9% و سیلیس ممتاز با خلوص 99% کرده اند.

ایران همواره به عنوان یکی از ۱۰ کشور دارای معادن سنگ معدنی در جهان می باشد که از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.
اطلاعات بیشتر در استخراج سنگ‌های معدنی در کشور

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *