هر آنچه که باید در مورد سیلیس تصفیه آب بدانید!

کاربرد سیلیس در تصفیه آب - سیلیس تصفیه آب - سیلیس فیلتر شنی - سیلیس تصفیه آب استخر - سیلیس استخر

تاثیر سیلیس در فناوری تصفیه آب

تصفیه آب در اکثر نقاط جهان به دلیل آلودگی ضروری شده است. ما فن‌آوری پیچیده‌ای برای فیلتر کردن آب داریم، اما گزینه‌های طبیعی وجود دارد که صدها و هزاران سال قبل از در دسترس قرار گرفتن جایگزین‌های مصنوعی استفاده شده‌اند.
سیلیس یک ماده معدنی سخت و شیشه مانند است که در اثر سنگ بستری که از آن عبور می کند مانند ماسه سنگ و گرانیت به صورت محلول در آب یافت می شود. در چاه ها و آب های سطحی، می تواند از 1 تا 100 قسمت در میلیون به عنوان سیلیس محلول (واکنش) یا حل نشده (کلوئیدی) متغیر باشد.

کاربرد سیلیس برای تصفیه آب چیست؟

یکی از رایج ترین کاربردهای سیلیس در تصفیه آب است، چه برای پردازش آب چاه یا فیلتر کردن آب لوله کشی شما. شن و ماسه سیلیس به دلیل شکل و اندازه یکنواخت خود یک بستر تصفیه موثر است که به طور مداوم آلاینده ها را از آب حذف می کند . همچنین در مواجهه با مواد شیمیایی اسیدی تجزیه نمی شود.

خرید سیلیس برای فیلتر شنی (تصفیه آب)

خرید سیلیس تصفیه آب از مرکز سیلیس میکرونیزه ایران با کیفیت و دانه بندی دقیق و همچنین قیمت ارزان و غیر قابل رقابت ، بعنوان مرکز خرید سیلیس ایران ، خریداران و فروشندگان سیلیس را ترغیب به ثبت سفارش سیلیس نموده تا خریدی مطمئن و اینترنتی (آنلاین) را تجربه نمایند.

عنصر سیلیس چیست ؟

سیلیس، دومین عنصر فراوان روی زمین پس از اکسیژن، تقریباً در هر منبع آبی در سراسر جهان یافت می شود. این عنصر اغلب به عنوان یک ماده معدنی سخت و شیشه ای شناخته می شود، این عنصر را می توان در اشکال متعددی از جمله ماسه، کوارتز و گرانیت یافت. این ماده معدنی را می توان در منابع طبیعی آب زیرزمینی به شکل سیلیس کلوئیدی یا سیلیس واکنشی یافت.
قدمت استفاده از شن و ماسه سیلیس برای تصفیه آب به 2000 سال قبل باز می گردد. یونانی ها و رومی ها از ماسه برای حذف رسوبات از آب در استخرها و حمام های خود استفاده می کردند. ماسه می تواند ذرات کوچک 25 میکرون را فیلتر کند.

یکی از کاربردی ترین پودرهای معدنی در ایران سیلیس میکرونیزه می باشد که می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات بیشتری را کسب نمائید.
اطلاعات بیشتر در خرید پودر سیلیس میکرونیزه

مناسب ترین سیلیس تصفیه آب چیست؟

سنگ سیلیس خرد شده بهترین نوع ماسه تصفیه آب است زیرا احتمال کمتری برای آلوده شدن به عوامل بیماری زا یا مواد آلی دارد. دانه های ماسه ای که توسط آب شکل گرفته اند (یعنی ماسه رودخانه و ماسه ساحل) گرد و یکنواخت هستند.

ماسه سیلیس تصفیه آب

آیا سیلیس برای تصفیه آب خوب است؟

سیلیس به دلیل خواص منحصر به فرد خود علاوه بر تصفیه آب در کاربردهای دیگری از جمله تصفیه آب استخر ، فاضلاب، شنا و اوقات فراغت، دم کردن، پردازش کاغذ، فرآیندهای شیمیایی و تولید برق استفاده می شود.

سیلیس برای تصفیه آب استخر در مرکز سیلیس ایران بصورت خاص دانه بندی میشود.جهت خرید سیلیس تصفیه آب وارد لینک زیر شوید.
اطلاعات بیشتر در سیلیس تصفیه آب استخری

چرا ماسه سیلیسی در تصفیه آب استفاده می شود؟

فرآیند تصفیه سیلیس در کاربردهای تصفیه آب ساده است. ماسه سیلیس معمولاً روی یک لایه پشتیبان شن گذاشته می شود. هنگامی که آب وارد فیلتراسیون می شود، از ماسه سیلیس عبور می کند و مواد جامد و سایر مواد زائد را از آب خارج می کند.

خواص ماسه سیلیس برای تصفیه آب عبارتند از:

99% + ماسه کوارتز سیلیس، بدون مواد افزودنی یا شیمیایی.
سیلیس شن و ماسه شسته، تمیز، خشک شده و اندازه ی یکسان
دانه های گرد جریان آب عالی را ارائه می دهند.دانه های گرد مانند دانه های زاویه دار فشرده نمی شوند.
دانه های گرد به جلوگیری از تولید شن و ماسه در چاه کمک می کند.
احتمال کمتری برای احیای چاه به دلیل شکست رسانه ها وجود دارد.

سیلیس در بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک کاربرد اساسی دارد.یکی از این صنایع لعاب سازی و لعاب کاری کاشی و سرامیک می باشد.
اطلاعات بیشتر در سیلیس میکرونیزه لعاب سازی

خرید سیلیس از مرکز سیلیس میکرونیزه ایران

مرکز سیلیس میکرونیزه مفتخر است بعنوان اولین و بزرگترین مرکز خرید سیلیس در تهران ، همدان ، اصفهان ، شیراز ، کرمان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، کرج ، قزوین و سایر شهرهای ایران تا سیلیسی با کیفیت و ارزان به دست مصرف کننده سیلیس برساند. لذا سعی ما براین است تا محصولات  خود از جمله پودر سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز و سیلیس ممتاز را بصورت اینترنتی و مستقیم از کارخانه سیلیس میکرونیزه بفروش برسانیم.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

و ما کلام آخر

فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید سیلیس و پودر میکرونیزه در همدان ، خوی و اصفهان ، به جز کمک به اشتغالزایی داخلی ، کمکی برای ارزآوری از طریق صادرات سیلیس به کشورهای دیگر می باشد.

تصفیه آب چه با سیلیس و چه بدون ماسه سیلیس برای مصرف بشر دارای سابقه‌ای بسیار طولانی و قدیمی است.
اطلاعات بیشتر در تاریخچه تصفیه آب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *