مرکز فروش سیلیس میکرونیزه در ایران [فروش سیلیس]

مرکز فروش سیلیس پودری میکرونیزه ، فروش سیلیس میکرونیزه

مرکز فروش سیلیس میکرونیزه

فروش آنلاین سیلیس بصورت پودر سیلیس میکرونیزه در تهران ، همدان ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، شیراز ، یزد ، قزوین ، کرمان ، سمنان و سایر استانها در مرکز فروش سیلیس صورت می گیرد.

فروش سیلیس میکرونیزه در استانها

پودر سیلیس میکرونیزه به دلیل تقاضای بسیار بالا در اکثر استانها خریدار دارد.مرکز فروش سیلیس میکرونیزه به عنوان اصلی ترین و بزرگترین مرکز خرید و فروش سیلیس میکرونیزه پودری در ایران ، در نظر دارد تا در مراکز همه ی استانها شعبه افتتاح نماید.

خرید سیلیس میکرونیزه در استانها

مرکز سیلیس ایران ، قطب خرید سیلیس میکرونیزه ، که دفتر مرکزی آن مستقر در تهران می باشد که از استان تهران چون مرکزیت دارد و اکثر شرکتهای بزرگ صنعتی چه خریداران سیلیس و چه فروشندگان سیلیس میکرونیزه در این استان مستقر هستند و یا حداقل دفتر مرکزی آنها در تهران است ، از این طریق آسانتر می توانند جهت خرید اینترنتی سیلیس اقدام نمایند.

فروش سیلیس میکرونیزه در اصفهان

اصفهان دارای طرفیت فراوانی هم در تولید سیلیس میکرونیزه و هم در مصرف سیلیس مخصوصاً در شیشه سازی های استان ، در آینده ای نزدیک به عنوان قطب تولید شیشه و بلور تبدیل خواهد شد.از این رو مرکز سیلیس در نظر دارد تا در این استان شعبه ای برای فروش پودر سیلیس میکرونیزه اختصاص دهد تا مصرف کنندگان سیلیس در این استان بصورت مستقیم و آنلاین خرید سیلیس انجام دهند.

فروش پودر سیلیس در تهران

دفتر مرکزی سیلیس ایران بعنوان مرکز خرید و فروش سیلیس ، مستقر در تهران می باشد که از این طریق مصرف کنندگان سیلیس آسانتر می توانند جهت خرید و فروش سیلیس میکرونیزه با ما در تماس باشند.

فروش سیلیس در تبریز

در استانهای آذربایجان شرقی و غربی ( تبریز و خوی ) هم خریداران و هم فروشنده های عزیز می توانند ،هم از طریق مرکز سیلیس ایران و هم از طریق تماس با دفتر کارخانه خوی (ایران کوارتز) بصورت مستقیم محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

فروش سیلیس در شیراز و کرمان

سیلیس میکرونیزه در استان های فارس و کرمان نیز همانند سایر استانها می باشد که مرکز سیلیس ایران از طریق زیرمجموعه کارخانه های سیلیس میکرونیزه در همدان و خوی و اصفهان نیاز این شهرها را نیز تامین می نماید.

فروش سیلیس در مشهد مقدس

ارسال و فروش سیلیس میکرونیزه در مشهد بصورت آنلاین و از طریق فروشگاه اینترنتی سیلیس میکرونیزه بصورت مستقیم و 24 ساعته میسر می باشد که تمامی نیاز های مصرف کنندگان سیلیس در این استان را برطرف می کند.

مراکز فروش سیلیس میکرونیزه

فروش سیلیس همدان

کارخانه فراوری سیلیس همدان این مرکز در ملایر/ازندریان واقع شده است که واحد تولید سیلیس میکرونیزه همدان این مجموعه نیز می باشد که از فناوری تولید سیلیس خالص بهره می برد و سیلیس دانه بندی شده این مجموعه بسیار دقیق و یکدست می باشد.

ماسه سیلیسی چیست؟

شن و ماسه ای از سیلیس می باشد که که بصورت یک ماده گرانول طبیعی از سنگهای معدنی بوجود می آید و بیش از 85 درصد آنرا ذرات و پودر سیلیس خالص تشکیل می دهد.

کاربرد های ماسه سیلیس

بیشتر کاربردهای سیلیس پودری یا همان ماسه سیلیس در ریخته گری و فولاد می باشد که به عنوان نسوز در کوره های سرامیک و سیمان می باشد که بدلیل مقاومت بالای آن استفاده فراوان دارد.البته سیلیس پودری به معنای میکرونیزه تفاوت دارد که در زیر اشاره خواهیم کرد.فروش ماسه سیلیس در مرکز سیلیس ایران بصورت سفارشی انجام می گیرد.

سیلیس میکرونیزه چیست ؟

پودر سیلیس میکرونیزه همان سیلیس پودری می باشد که از سنگ سیلیس تولید و در اسیاب به پودر تبدیل می شود و کاربردی ترین پودر میکرونیزه معدنی می باشد . از صنعت لعاب سازی گرفته تا در خمیر دندان از پودر سیلیس استفاده می کنند.پودر سیلیس خالص بعد از اسیاب به رنگ سفید در می آید که به آن سیلیس میکرونیزه سفید می گویند.

کاربرد پودر سیلیس در چیست؟

کاربرد سیلیس میکرونیزه در بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک کاملا اثبات شده و قابل لمس است. کاربرد سیلیس در رنگ سازی ، پودر سیلیس در لعاب سازی ، سیلیس در کشاورزی و صنایع گوناگون دیگر از پودر سیلیس بهره می برند.

کاربرد سیلیس میکرونیزه ، کاربرد پودر سیلیس

پودر سیلیس و پودر میکرونیزه دارای تفاوتهای می باشند که از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.
اطلاعات بیشتر در تفاوت پودر سیلیس و میکرونیزه

مرکز فروش سیلیس میکرونیزه سفید در ایران

مرکز سیلیس اولین و بزرگترین مرکز فروش سیلیس می باشد که دارای زیر مجموعه هایی از تولید کنندگان پودر سیلیس در سراسر کشور می باشد. واحد سیلیس میکرونیزه همدان این مجموعه شرکت سیلیس همدان می باشد که به غیر از سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز را بصورت ویژه و با خلوص بسیار بالای 99/9 درصد تولید می کند.
از دیگر محصولات این شرکت ،سیلیس ممتاز با خلوص 99 درصد می باشد که از پرفروش ترین های این مجموعه بشمار می رود.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

مرکز خرید پودر سیلیس میکرونیزه

خرید سیلیس با کیفیت و خالص از مرکز سیلیس ایران ، هم بصورت حضوری از طریق مراکز فروش سیلیس در سراسر ایران و هم از طریق فروشگاه اینترنتی مرکز سیلیس امکان پذیر می باشد.لذا قبل از خرید سیلیس می توانید با ارسال درخواست نمونه سیلیس رایگان دریافت کرده و از قیمت سیلیس میکرونیزه و درجه خلوص پودر سیلیس اطمینان حاصل فرمائید.

و اما کلام آخر
مرکز فروش سیلیس ایران با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا در صنعت تولید سیلیس ، پودر سیلیس و پودرهای میکرونیزه معدنی به عنوان قطب خرید و فروش سیلیس میکرونیزه در ایران لقب گرفته است و تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا خریداران و فروشنده های سیلیس و نیز مصرف کنندگان پودر سیلیس از محصولات تولیدی زیرمجموعه کارخانه های ما ( سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز) رضایت کافی را داشته باشند.

همانطور که عرض شد ، ماسه سیلیس در صنعت ریخته گری کاربرد دارد که میتوانید از طریق لینک زیر اطلاعات مفید تری کسب نمایید.
اطلاعات بیشتر در تحریم و صنعت ریخته گری

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *