کاربرد سیلیس فوق ممتاز در فیبر نوری [شیشه سیلیسی]

کاربرد سیلیس فوق ممتاز در فیبر نوری

کاربرد سیلیس در فیبر نوری چگونه است؟

سیلیس فوق ممتاز چگونه در فیبرهای نوری استفاده می شود؟ فیبرهای نوری به صورت شیشه سیلیس خالص و عاری از ناخالصی هایی که در عبور نور اختلال ایجاد می کنند شروع می شوند.

سیلیس یکی از فراوان ترین و ارزان ترین مواد موجود در این سیاره است. محصولی شفاف به نام شیشه می سازد. به راحتی می توان آن را با مواد شیمیایی دیگر دوپ کرد تا خواصی داشته باشد که انتشار نور خاص و خواص استقامت فیزیکی را بهتر می کند.

چرا سیلیس در فیبر نوری استفاده می شود؟

الیاف سیلیس دارای استحکام مکانیکی شگفت انگیزی در برابر کشش و حتی خم شدن دارد ، به شرطی که الیاف خیلی ضخیم نباشد و سطوح به خوبی آماده شده باشند.حتی بریدن ساده (شکستن) انتهای فیبر سیلیسی می تواند سطوح صاف و زیبایی را با کیفیت نوری کافی فراهم کند.

خرید سیلیس فوق ممتاز

خرید سیلیس فوق ممتاز بدلیل کاربردی بودن و کمیاب بودن (کارخانه های تولید کننده سیلیس انگشت شماری سیلیس فوق ممتاز تولید می کنند) برای مصرف کنندگان سیلیس مشکل ایجاد کرده است که مرکز سیلیس میکرونیزه ایران در فروشگاه اینترنتی سیلیس خود این مشکل را برای خریداران آسان نموده است.

فیبر سیلیس چگونه ساخته می شود ؟

الیاف سیلیس الیافی هستند که از سیلیکات سدیم (شیشه آب) ساخته شده اند . همچنین می توان از آنها برای تولید الیاف اسید سیلیسیک به روش ریسندگی خشک استفاده کرد.این الیاف دارای خواصی هستند که آنها را در مواد پوشش اصطکاکی مفید می کند.

فیبر مخصوص ساخته شده از دو نوع شیشه در لایه های داخلی و خارجی تشکیل شده است.فیبر در یک کوره گرم می شود، سپس با دست از کوره بیرون کشیده می شود. از آنجایی که شیشه نرم به صورت فیبر کشیده می شود، کارگران بر عرض آن نظارت می کنند. فیبر به یک ماشین پوشش منتقل می شود، جایی که پلاستیک برای محافظت آن را مهر و موم می کند. در نهایت، آن را بر روی یک طبل پیچیده است.

یک فیبر سیلیس از شیشه سیلیکا می تواند الیافی به طول صدها متر تولید کند. فیبر تکمیل شده شامل یک هسته داخلی است که نور را حمل می کند، یک روکش شیشه ای بیرونی و یک پوشش محافظ.

مزایای اصلی سیلیس برای استفاده در فیبر سیلیکون برای ارتباطات نوری چیست؟

  1. عایق الکتریکی ورودی/خروجی کامل.
  2. عدم حساسیت یا تشعشع تداخل الکترومغناطیسی (EMI) در طول رسانه انتقال.
  3. پهنای باند وسیع در مسافت طولانی
  4. کابل های سبک و با قطر کم.

سیلیس بدلیل معدنی بودن در بسیاری از صنایع حساس کاربرد دارد. یکی از این صنایع پر کاربرد سیلیس ، کشاورزی است.
اطلاعات بیشتر در کاربرد سیلیس در کشاورزی

سیلیس فوق ممتاز

سیلیس چیست؟

سیلیس یک ماده معدنی مهم است که قدرت و انعطاف پذیری بافت های همبند بدن شما – غضروف، تاندون ها، پوست، استخوان، دندان ها، مو و عروق خونی را فراهم می کند. سیلیس در تشکیل کلاژن، فراوان ترین پروتئین موجود در بدن شما ضروری است.

سیلیس فوق ممتاز برای چه موارد دیگری کاربرد دارد؟

سیلیس فوق ممتاز کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد که از آن جمله می توان به استفاده بلور سازی ، کریستال ، شیشه سازی و به عنوان وسیله ای برای شفاف سازی نوشیدنی ها اشاره کرد. که صدالبته بیشترین کاربرد آن در بلورسازی می باشد که تقریباً 70 درصد ماده اولیه شیشه و بلور را سیلیس فوق ممتاز تشکیل می دهد.

سیلیس میکرونیزه چیست ؟

پودر سیلیس میکرونیزه پودر سیلیس مصنوعی، آمورف، متخلخل و اسیدی است که اندازه آن از 2 میکرون تا 20 میکرون متغیر است. محصولات سیلیکا میکرونیزه تعادل و ارزش خواص عالی را به فرمول ساز ارائه می دهند تا نیازهای عملکردی را برآورده کنند.به همین دلیل است که از کاربردی ترین پودر های میکرونیزه همین پودر سیلیس میکرونیزه می باشد.

خرید پودر سیلیس میکرونیزه

فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه ارائه دهنده انواع سیلیس و پودر سیلیس برای تمامی صنایع می باشد . از اینرو خریداران می توانند از طریق لینک خرید سیلیس میکرونیزه ، ثبت صفارش نموده و اقدام به خرید سیلیس نمایند.

مرکز سیلیس ایران مرکز سیلیس فوق ممتاز در همدان

مرکز سیلیس میکرونیزه ، مرکز خرید و فروش سیلیس در ایران می باشد که تولیدکننده سیلیس میکرونیزه با خلوص بسیار بالای 99/99% و سیلیس فوق ممتاز با خلوص 99/9% و همچنین سیلیس ممتاز با خلوص 99% می باشد.لذا کارخانه های سیلیس میکرونیزه این مجموعه هم پودر سیلیس و هم سیلیس دانه بندی بصورت دقیق و دانه بلند تولید می نمایند.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

و اما کلام آخر

در این مقاله سعی ما بر این بود تا اطلاعات عمومی شما درباره استفاده سیلیس در فیبر نوری را بالا برده و همچنین مرکز خرید سیلیس جهت خرید آنلاین را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای
amirsam
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • محسن ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۸:۳۶ ق٫ظ

    سیلیس فوق ممتاز با پودر سیلیس تفاوت داره؟
    با تشکر از وبسایت خوبتون

    • amirsam ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۹:۵۹ ق٫ظ

      با سلام و احترام
      بله سیلیس فوق ممتاز بصورت سیلیس دانه بندی شده می باشد ولی سیلیس میکرونیزه بصورت پودری می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *