کاربرد سیلیس در لوازم آرایشی و بهداشتی [سیلیس آمورف]

کاربرد سیلیس - کاربرد سیلیس در لوازم آرایشی

چرا از سیلیس در لوازم آرایشی استفاده می شود؟

سیلیس چیست؟

سیلیس یک ماده معدنی است که به طور طبیعی در فرآیند تولید کلاژن و کاهش التهاب در بدن وجود دارد. سیلیس به دلیل ماهیت چند عملکردی که دارد به طور گسترده در انواع محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می شود. در فرمولاسیون های مراقبت از پوست و آرایشی از سیلیس به عنوان یک ماده ساینده و برای بهبود بافت و عملکرد محصول استفاده می شود.در مرکز سیلیس میکرونیزه قصد داریم اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم پس همراه ما باشید.

آیا لوازم آرایشی حاوی سیلیس است؟

سیلیس را می توان به صورت مصنوعی نیز تولید کرد و به عنوان پودر جاذب و غلیظ کننده در لوازم آرایشی استفاده می شود. اشکال خاصی از سیلیس می تواند توزیع یکنواخت رنگدانه ها در لوازم آرایشی را بهبود بخشد و از ته نشین شدن آنها در آرایش جلوگیری کند. ذرات سیلیس می توانند جذب مواد دیگر را افزایش دهند.

خرید آنلاین سیلیس از فروشگاه اینترنتی

خرید سیلیس بصورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه در هر ساعات از شبانه روز امکان پذیر می باشد.لذا مصرف کنندگان سیلیس می توانند از طریق مرکز سیلیس میکرونیزه ایران خریدی امن را تجربه کنند.

آیا سیلیس از طریق پوست جذب می شود؟

رایج ترین شکل سیلیس مورد استفاده در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست، سیلیس آمورف است.
سیلیکا چندین عملکرد مختلف در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست دارد، از جمله به عنوان یک ساینده در اسکراب، یک پودر جاذب، عامل ضد جوش، عامل حجیم کننده، عامل مات کننده و عامل تعلیق.
به دلیل توانایی آن در جذب رطوبت و چربی اضافی از سطح پوست، بیشتر به عنوان یک جاذب استفاده می شود. شایان ذکر است، برخی افراد متوجه می‌شوند که سیلیس می‌تواند رطوبت و/یا روغن بیش از حد را جذب کند و باعث خشکی پوست شود.

آیا پودر سیلیس برای پوست شما مفید است؟

پودر سیلیس خالص بدلیل خلوص بسیار بالا باعث تولید کلاژن می شود که فراوان ترین پروتئین بدن شماست. مطالعه سال 2005 نشان داد که چگونه سیلیس پودری به پوست آسیب دیده زنان در برابر آفتاب کمک می کند. پس از مصرف روزانه 10 میلی گرم پودر سیلیس، بافت خشن پوست آنها بهبود یافت.

پودر سیلیس - سیلیس میکرونیزه

عوارض جانبی سیلیس چیست؟

تنفس ذرات کریستالی سیلیس بسیار کوچک (“قابل تنفس”) باعث بیماری های متعددی می شود، از جمله سیلیکوزیس، یک بیماری لاعلاج ریوی که منجر به ناتوانی و مرگ می شود. سیلیس کریستالی قابل تنفس همچنین باعث سرطان ریه، بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD) و بیماری کلیوی می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مضرات سیلیس می توانید مقاله زیر را مطالعه نمائید.
اطلاعات بیشتر در مضرات سیلیس چیست؟

سیلیس در مقابل سیلیکون (سیلیکا)

مهم است که تفاوت بین سیلیس و سیلیکون را که هر دو در محصولات مراقبت از پوست یافت می شوند، تشخیص دهید. برخلاف سیلیس، سیلیکون ها گروهی از پلیمرهای تولید شده مصنوعی هستند که از واحدهای تکرارشونده سیلوکسان، سیلیکون عنصری و اکسیژن، ترکیب شده با عناصر دیگر، عمدتاً کربن و هیدروژن، تشکیل شده است. سیلیکون ها عملکردهای بسیار متفاوتی نسبت به سیلیس دارند.

سیلیس چند نوع دارد ؟

سیلیس به دو صورت دانه بندی شده و یا بصورت پودری که به آن پودر سیلیس میکرونیزه می گویند وجود دارد.

انواع سیلیس دانه بندی شده :

سیلیس فوق ممتاز
سیلیس ممتاز
سیلیس درجه یک
سیلیس درجه دو

انواع سیلیس میکرونیزه :

پودر سیلیس میکرونیزه سوپر ممتاز
پودر سیلیس میکرونیزه ممتاز
پودر سیلیس میکرونیزه درجه یک
پودر سیلیس میکرونیزه درجه دو

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران مرکز خرید و فروش سیلیس در کشور

مرکز سیلیس ایران ، اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه در ایران می باشد که انواع سیلیس و میکرونیزه را بصورت آنلاین در بسته بندی های مختلف در سراسر کشور از جمله در تهران ، همدان ، اصفهان ، کرمان ، مشهد ، یزد ، تبریز ، خوی ، شیراز ، اهواز و سایر شهرهای ایران به فروش می رساند.سیلیس میکرونیزه نیز به جهت پودری بودن درصنایع گوناگون کاربرد دارد که از طریق لینک خرید سیلیس میکرونیزه می توانید ، خرید اینترنتی سیلیس را انجام دهید.

و اما کلام آخر

مرکز خرید سیلیس برای مصرف کنندگان سیلیس هم به صرفه تر می باشد و هم اینکه خریداران سیلیس را بصورت آنلاین و مستقیم به کارخانه سیلیس ارتباط می دهد . لذا دست دلالان و سودجویان را قطع و سیلیس دست اول را بصورت آنلاین خرید می نمایند.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مصرف سیلیس در لوازم آرایشی و بهداشتی و نحوه ساخت آنها وارد لینک زیر شوید.
اطلاعات بیشتر در نحوه تولید لوازم آرایشی چگونه است؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *