کاربرد سیلیس در پزشکی [نانو سیلیس چیست]

نانو سیلیس ، کاربرد سیلیس در پزشکی

کاربرد نانو سیلیس در پزشکی

سیلیس چیست و چه کاربردی در پزشکی دارد؟ سیلیس یک ماده معدنی مهم است که قدرت و انعطاف پذیری بافت های پیوندی بدن شما را فراهم می کند – غضروف ، تاندون ها ، پوست ، استخوان ، دندان ها ، مو و رگ های خونی. سیلیس در تشکیل کلاژن ، فراوان ترین پروتئین موجود در بدن شما ضروری است. مرکز سیلیس میکرونیزه سعی دارد تا شما را با کاربرد نانو سیلیس در پزشکی و تعریف نانو سیلیس ، سیلیس خوراکی ، قطره سیلیس ، قرص سیلیس و عوارض سیلیس بر بدن آشنا کند ، پس همراه ما باشید.

کاربرد سیلیس در پزشکی به چه صورت است؟

سیلیس یکی از فراوان ترین مواد معدنی در پوسته زمین است و به مرور زمان ابتدا وارد زندگی بشر و بعدها در مهندسی شد. سیلیس در زنجیره غذایی و بدن انسان وجود دارد. سیلیس به عنوان یک ماده زیستی ، به طور گسترده ای در دندانپزشکی ، ارتوپدی و پوست استفاده می شود. اخیرا آمورف ژل سیلیکا به عنوان نانو سیلیس در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است.

نانو سیلیس چیست و چه کاربردی دارد؟

نانو سیلیس یک پودر سفید تشکیل شده با خلوص بالا پودر از سیلیس آمورف است.نانوذرات سیلیس به دلیل انعطاف پذیری در ساختار ، اندازه ، سازگاری زیست محیطی ، سطح زیاد و قابلیت کارکرد همه جانبه ، کاربردهای صنعتی ، بیوتکنولوژیکی و زیست پزشکی/دارویی وسیعی دارند که منجر به کاربرد فراگیر آنها در مناطق مختلف شده است. پیشرفت علم در زمینه تحقیقات شیوه زندگی و مراقبت های بهداشتی ما از دارو تا زمینه کشاورزی را متحول کرد ، اما علاوه بر مزایای آن ، تأثیرات منفی این پیشرفت نیز وجود داشت.

همانطور که گفته شد علاوه بر خواص و کاربردهای مفید سیلیس ،مضراتی نیز به همراه دارد که می توانید از طریق لینک زیر مطالعه کنید.
اطلاعات بیشتر در مضرات سیلیس چیست ؟

پودر نانو سیلیس چیست؟

نانو سیلیس یک ماده پودری از 50٪ یا بیشتر دانه های سیلیس به اندازه ذرات <100 نانومتر است . از آنجا که حاوی پیوند OH- در سطح است ، نانو سیلیس یک اکسید اسید متعلق به رادیکال اسید سیلیکات است و آب دوست با بیش از 5 برابر جذب آب نسبت به خود است.

نانو سیلیس چگونه ساخته می شود؟

با واکنش 1 کیلوگرم اسید سولفوریک 3M با 190 گرم اولیوین در دمای 90 درجه سانتی گراد در راکتور هم زده 65 گرم نانو سیلیس تولید می شود.سیلیس تولید شده توسط انحلال الیوین دارای اندازه ذرات بسیار کم و سطح بالایی در ریز حفره ها است.
نانو سیلیس ، کاربرد سیلیس در پزشکی

قطره سیلیس مایع چیست؟

آیا قطره سیلیس خوراکی است ؟ قطره سیلیس یک مکمل خوراکی حاوی سیلیس و زینک است که مصرف آن می‌تواند میزان تولید کلاژن را افزایش داده و اثرات آن در بهبود وضعیت سلامت پوست و مو اثر مثبت دارد. نو آن، فرم خوراکی سیلیس می‌باشد که می‌تواند توسط بدن جذب شده و در تولید کلاژن بکار رود.

آیا سیلیس عوارض جانبی بر بدن دارد؟

در صورت مصرف خوراکی ، سیلیس خطر سمیت بسیار کمی دارد. خاطرنشان می کند که حتی پس از تجویز دوزهای بسیار زیاد تا 9000 میلی گرم سیلیس به ازای هر کیلوگرم وزن بدن ، هیچ عارضه جانبی ظاهر نمی شود .

روزانه به چه مقدار سیلیس احتیاج دارید ؟

میزان توصیه شده روزانه سیلیس برای بزرگسالان در محدوده سنی 19-50 سال 14-14 میلی گرم در روز است. معمولاً سیلیس  برخی گیاهان و در غذاهای پر فیبر شامل غلات کامل ، برنج ، میوه ها و سبزیجات یافت می شود.
خوردن یک رژیم غذایی سالم غنی از این غذاها یک راه عالی برای تأمین سیلیس مورد نیاز بدن شما است ، اما بیشتر و بیشتر مردم به غذاهای آماده و فرآوری شده فاقد سیلیس و سایر مواد مغذی مهم متکی هستند. همچنین ، روشهای تصفیه مدرن مقداری سیلیس را از غذاهایی که می خوریم حذف می کند ، که باعث کاهش مصرف روزانه سیلیس می شود.

سیلیس میکرونیزه در کشاورزی کاربردهای بسیار فراوانی دارد که می توانید از طریق لینک زیر مطالعه کنید.
اطلاعات بیشتر در کاربرد سیلیس در کشاورزی

و اما کلام آخر
تلاش ما در سیلیس میکرونیزه ایران در این مقاله بر این بود تا شما را از مضرات سیلیس آشنا کنیم و راهای پیشگیری و علائم آن را برای شما توضیح دهیم. مجموعه کارخانه های سیلیس میکرونیزه همدان (تولید کننده پودر سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز) می باشد.

در استان آذربایجان غربی نیز ، شهر خوی (تولید کننده پودر سیلیس خالص) در سرتاسر ایران عزیز، از جنوب تا شمال از شرق تا غرب آماده همکاری و ارسال محصول به خریداران محترم می باشد.جهت خرید سیلیس میکرونیزه و یا اطلاع از قیمت پودر سیلیس می توانید با شماره های داخل وبسایت تماس حاصل فرمائید.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

جهت مطالعه بیشتر درباره فناوری نانو و کاربرد آن در سیلیس و نانو سیلیس می توانید وارد لینک زیر شوید.
اطلاعات بیشتر در فناوری نانو چیست ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *