سیلیس کلوئیدی چیست؟ [سیلیس در آب]

سیلیس کلوئیدی چیست - سیلیس در آب - نانوسیلیس

سیلیس کلوئیدی چیست؟

در کلی‌ترین اصطلاح، سیلیس کلوئیدی پراکندگی ذرات دی اکسید سیلیکون آمورف ( سیلیس ) در آب است. این ذرات سیلیس آمورف با پلیمریزاسیون هسته های سیلیکا از محلول های سیلیکات در شرایط قلیایی برای تشکیل سل های سیلیکا در اندازه نانومتر با مساحت سطح بالا تولید می شوند.

در دسترس ترین مواد پوسته زمین شامل سیلیس و سیلیکات طبیعی است.برای کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک زیر شوید.
اطلاعات بیشتر در سیلیس چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید سیلیس

جهت خرید سیلیس برای مصارف گوناگون از جمله سیلیس کلوئیدی می توانید از مرکز سیلیس میکرونیزه بصورت آنلاین و مستقیم از کارخانه سیلیس با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان اقدام نمائید.

خصوصیات سیلیس کلوئیدی

این نوع سیلیس در انواع مختلفی تولید می شوند که به عوامل مختلفی بستگی دارد. اندازه ذرات معمولاً از 5 نانومتر تا 40 نانومتر متغیر است و توزیع اندازه ذرات بسته به فرآیند تولید می‌تواند از باریک تا گسترده متفاوت باشد. سیلیس کلوئیدی استاندارد در pH بین 8 تا 10.5 پایدار است و بار سطحی آنیونی را حمل می کند که با سدیم یا آمونیوم تثبیت می شود.
در گریدهای خاص، برخی از اتم‌های سیلیکون در ذرات سیلیس با یون‌های آلومینات جایگزین می‌شوند تا پایداری بیشتر در محدوده pH وسیع‌تر، معمولاً 3.5 تا 10.5 فراهم شود.

انواع سیلیس کلوئیدی

کاربردهای سیلیس کلوئیدی

سیلیس همیشه حل کننده همه کاره مشکلات امروزی نبوده است. در واقع، سیلیکاهای کلوئیدی اولیه از نظر تجاری مفید نبودند، زیرا بیش از حد ناپایدار بودند و فقط حاوی سطوح پایینی سیلیس بودند. تا اینکه تولید این نوع سیلیس در اواخر دهه 1940 بود که برای کاربردهای سیلیس کلوئیدی گسترش یافت. یکی از اولین کاربردهای سیلیس کلوئیدی در پوشش های ضد لغزش کف ها بود.
سایر ویژگیها و کاربردهای سیلیس کلوییدی:
1- مقاوم ساز بتن در برابر خوردگی سولفاتها و کلریدها
2- افزایش مقاومت خمشی ،فشاری و کششی بتن
3-تحمل حرارتی تا 1700 درجه سانتیگراد
4-مقاومت بالا به شوک حرارتی و گرم وسرد شدن های متوالی قطعه و جرم نسوز
5- مقاومت حرارتی بالا
6- مقاوم به سایش
7-مقاوم به اسید حتی در دمای بالا
8- تولید دوغاب سرامیکی ریخته گری دقیق بعنوان چسب(چسب ریخته گری دقیق)
9- ضخیم کننده لعاب چدن
10-کاربرد در انواع پوشش ها
11- بعنوان چسب نسوز

از پودرهای بسیار پر مصرف در صنعت،پودر سیلیس میکرونیزه می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پودر سیلیس وارد لینک زیر شوید.
اطلاعات بیشتر در پودر سیلیس میکرونیزه

نانو ذرات پودر سیلیس چیست؟

در دسترس ترین مواد پوسته زمین شامل سیلیس و سیلیکات طبیعی است که عمدتاً کریستالی هستند. به دلیل زیست سازگاری عالی، مقاومت در برابر حرارت، سمیت کم، رویکرد مصنوعی ساده و عرضه مصنوعی عظیم، نانوذرات دی اکسید سیلیکون، که اغلب به عنوان پودر سیلیس خالص شناخته می‌شوند، برای کاربردهای بیولوژیکی جذاب هستند.

خرید پودر سیلیس میکرونیزه

مرکز سیلیس ، مرکز خرید سیلیس میکرونیزه در ایران می باشد که بصورت آنلاین فروشگاه سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه راه اندازی نموده تا خریداران و مصرف کنندگان سیلیس به راحتی بتوانند اقدام به خرید سیلیس میکرونیزه نمایند.

سیلیس میکرونیزه در بسیاری از صنایع از جمله در کشاورزی ، لعاب سازی ، رنگ سازی و … کاربرد وسیعی دارد.
اطلاعات بیشتر در کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران مرکز خرید و فروش سیلیس

مرکز سیلیس اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیلیس در ایران می باشد که محصولاتی چون پودر سیلیس میکرونیزه درجه یک ، سیلیس میکرونیزه درجه دو و همچنین پودر سیلیس میکرونیزه ممتاز با کیفیت عالی و قیمت استثنایی را به خریداران عمده و خرد عرضه می دارد.خرید آنلاین و اینترنتی سیلیس هم آسانتر و هم مطمئن تر می باشد و دلیل آن ارتباط مستقیم با کارخانه سیلیس می باشد.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

سيليس كلوئيد‌ي محصولي بسيار استراتژيك است كه در صنايع مختلف از جمله در پوليش ويفرهاي سيليكوني و همچنين در ريخته‌گري دقيق بايندر دماي بالا كه براي ساخت قطعات پيچيده از جمله پره‌هاي توربين‌هاي گازي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، كاربرد دارد.
اطلاعات بیشتر در توليد سيليس كلوئيدي با استفاده از فناوری نانو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *