خرید سیلیس سفید میکرونیزه [پودر سیلیس سفید میکرونیزه]

خرید سیلیس میکرونیزه سفید

سیلیس میکرونیزه سفید که از معادن سیلیس همدان تولید می شود از بی نظیر ترین محصوات تولیدی مرکز سیلیس میکرونیزه می باشد که مشتریان خاص خودش را دارد و آنهم فقط بدلیل خالص بودن و سفید بودن این نوع سیلیس است که در صنعت کاربرد زیادی دارد.از جمله این صنایع در لعاب سازی و رنگ سازی و کاشی و سرامیک و سنگ مصنوعی و آجرهای پازلی نما می توان اشاره کرد.

خرید سیلیس میکرونیزه بسیار عالی

خرید سیلیس میکرونیزه از مرکز سیلیس هم به صرفه تر و هم مطمئن تر است زیرا هم بصورت مستقیم از تولید کنندگان پودر سیلیس خرید می کنید و هم محصولی با کیفیت عالی دریافت می کنید که این خود مزیت خوبی است از لحاظ اینکه سیلیس ی متفرقه و ناخالص به شما نمی فروشند.

کاربرد سیلیس پودری سفید میکرونیزه شده چیست؟

همانطور که عرض شد سیلیس میکرونیزه سفید در صنعت کاربرد بسزایی دارد که بیشترین آنها در سیلیس رنگ سازی ، کاربرد در کشاورزی ، لعاب سازی و کاشی و سرامیک ، آجر نما بصورت پازلی و در سنگ مصنوعی می باشد. پودر سیلیس سفید دراری خلوص 99/99 درصد میباشد که تولید کننده سیلیس میکرونیزه همدان یعنی شرکت سیلیس همدان آنرا تولید می کند.

آیا قیمت پودر سیلیس میکرونیزه سفید به روز است؟

پودر سیلیس خالص بدلیل نوسانات بالا امکان به روز شدن قیمت بصورت اینترنتی را ندارد لیکن جهت دریافت لیست قیمت سیلیس میکرونیزه و یا سیلیس فوق ممتاز و سیلیس ممتاز میتوانید با مرکز سیلیس میکرونیزه تماس حاصل فرمائید.

سیلیس میکرونیزه سفید چگونه تولید می شود؟

سیلیس میکرونیزه سفید توسط آسیاب تبدیل به پودر می شود که سفیدی پودر رابطه مستقیمی با سنگ سیلیس دارد. معادن سیلیس در همدان از کیفیت بالایی برخوردارند. بعد از استخراج سیلیس از معدن و خرد شدن سنگها در کارخانه سیلیس ، سنگ سیلیس در اسیاب به پودر سفید تبدیل میشود .سیلیس میکرونیزه همدان فروش بالاتری نسبت به سیلیس میکرونیزه خوی دارد.

مرکز خرید سیلیس همدان کجاست؟

بزرگترین مرکز فروش سیلیس میکرونیزه همدان در شهرک صنعتی ازندریان واقع شده است که یکی از زیرمجموعه های این مرکز در آنجا واقع شده است.از لحاظ کیفیت سیلیس ، سیلیس همدان دارای کیفیت در حد سیلیس صادراتی می باشد.از این جهت سفارش سیلیس در شهرهای غربی کشور از طریق شرکتهای سیلیس همدان تسهیل شده و نیازی به ارسال سیلیس از تهران و یا اصفهان نمی باشد.

پودر سیلیس میکرونیزه صادراتی

پودر سیلیس میکرونیزه از محصولات صادراتی این مرکز نیز می باشد.کشورهای حاشیه خلیج فارس همچون امارات و قطر و همسایه های غربی کشور مثل عراق و ترکیه و عربستان از مشتریهای مرکز سیلیس ایران می باشند.فروش سیلیس صادراتی هم برای کشور ارزآوری دارد و هم از لحاظ اشتغالزایی کمک بسزایی به مناطق غربی کشور در ایجاد اشتغال فعال می کند.

فروش سیلیس به قیمت جهانی

قیمت فروش پودر سیلیس میکرونیزه در ایران نسبت به کشورهایی همچون چین و هند و برخی کشورهای اروپایی بسیار پائینتر است و دلیل آن وجود معادن سرشار سیلیس در کشور است.نحوه قیمت گذاری سیلیس میکرونیزه سفید نیز برحس کیلوگرم می باشد.

مرکز خرید و فروش سیلیس میکرونیزه سفید

ارسال سیلیس از مرکز فروش پودر سیلیس میکرونیزه در تهران ، اصفهان ، شیراز ، همدان ، تبریز ، مشهد ، یزد و کرمان ودیگر مناطق کشور از استراتژی های فروش مرکز سیلیس میکرونیزه ایران که دارای زیرمجموعه هایی از تولید کنندگان پودر سیلیس می باشد همواره بوده و خواهد بود زیرا معتقدیم باید مصرف کنندگان پودر سیلیس باید بتوانند در سراسر ایران محصول مورد نیاز خود را بی واسطه و مستقیم از شرکت تولید کننده سیلیس خریداری نمایند.

خرید سیلیس میکرونیزه همدان

خریداران عزیز می توانند جهت ثبت سفارش سیلیس از طریق لینک خرید پودر سیلیس میکرونیزه و وارد کردن مشخصات خود بصورت غیر حضوری و یا از طریق ارسال فکس با شماره های درج شده در وبسایت اقدام فرمایند.و نیز جهت اطلاع از قیمت سیلیس میکرونیزه و یا سیلیس دانه بندی میتوانید با ورود به صفحه لیست قیمت سیلیس از قیمت های روز مطلع شوید.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *