آنلاین خرید سیلیس میکرونیزه چگونه است؟ [خرید اینترنتی]

خرید سیلیس - خرید سیلیس میکرونیزه - خرید آنلاین سیلیس - خرید اینترنتی سیلیس میکرونیزه

خرید اینترنتی سیلیس میکرونیزه

خرید سیلیس میکرونیزه در مرکز سیلیس بصورت آنلاین فعال گردید.بدین جهت مصرف کنندگان و خریداران عزیز جهت خرید سیلیس آنلاین می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه ، سفارش خود را ثبت و سپس محصول مورد نظر خود را با قیمت عالی و کیفیت مناسب دریافت نمایند.

خرید آنلاین سیلیس

اکثر شرکتهای خریدار سیلیس بصورت تناژ اقدام به خرید سیلیس می نمایند.برخی مصرف کنندگان بدلیل مصرف کیلویی سیلیس ، اغلب از واسطه ها سیلیس خریداری می کردند.اینک مرکز سیلیس میکرونیزه برای اولین بار بصورت اینترنتی و با هر مقداری که خریداران سیلیس نیاز دارند اقدام به فروش اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه نموده است.

در فروش اینترنتی سیلیس چه محصولاتی موجود است؟

فروشگاه اینترنتی سیلیس میکرونیزه دارای محصولات بسیاری می باشد که از جمله آنها سیلیس میکرونیزه (سیلیس میکرونیزه ممتاز ، سیلیس میکرونیزه درجه یک ، سیلیس میکرونیزه درجه دو) با انواع مش بندی و همچنین سیلیس دانه بندی شده (سیلیس فوق ممتاز و نیز سیلیس ممتاز) با دانه بندی دقیق موجود می باشد.

خرید سیلیس میکرونیزه و خرید میکروسیلیس

بدلیل نوسان قیمت پودر سیلیس در ایران ، جهت دریافت قیمت روز سیلیس میکرونیزه با شماره 09355986868 – 09183511076 – 08132312334 تماس حاصل فرمائید.

سیلیس میکرونیزه و کاربردهای آن

سیلیس میکرونیزه پودری است سفید و خالص که در کارخانه سیلیس و از سنگ سیلیس تولید می شود که در سیف وسیعی از صنایع مادر کاربرد دارد.از جمله بیشترین کاربرد سیلیس میکرونیزه موارد زیر می باشد:

  • لعاب سازی
  • کشاورزی
  • چسب کاشی
  • رنگ سازی
  • کاشی و سرامیک
  • خمیر دندان
  • شوینده ها
  • کپسول آتشنشانی
  • سیم و کابل
  • لنت سازی
  • لاستیک سازی
  • کامپوزیت و فایبرگلاس

کاربرد سیلیس میکرونیزه ، کاربرد پودر سیلیس

قیمت سیلیس میکرونیزه چگونه تعیین می شود؟

در خرید آنلاین سیلیس قیمت سیلیس میکرونیزه هم بصورت کیلو و هم بصورت تناژ می باشد لذا خریداران و فروشنده های سیلیس میکرونیزه با انتخاب مقدار مورد نیاز خود بصورت آنلاین مبلغ سیلیس انتخابی خود را مشاهده خواهند کرد.

سیلیس میکرونیزه چگونه تحویل مشتری می شود؟

مرکز سیلیس ایران ، متعهد به تحویل به موقع و سریع سیلیس به خریداران و مصرف کنندگان سیلیس در سراسر کشور می باشد.از اینرو برای خرید سیلیس کیلویی از طریق پست پیشتاز و یا پیک برای مشتریان ارسال می شود.

کرایه حمل بار سیلیس میکرونیزه چگونه محاسبه می گردد؟

حمل بار برای پودر سیلیس میکرونیزه طبق عرف تولید کنندگان پودر سیلیس از طرف خریدار پرداخت می گردد . قیمت حمل بار سیلیس نیز از طرف باربری اعلام و به مشتری اطلاع رسانی شده و قبل از ارسال سیلیس هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.

قبل از خرید سیلیس ، بصورت رایگان نمونه ارسال می گردد.

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران براساس اصول خود یعنی اعتمادسازی برای خریداران و فروشندگان سیلیس قبل از خرید سیلیس بصورت کاملاً رایگان به هر نقطه از ایران نمونه سیلیس ارسال می کند.

مرکز خرید سیلیس میکرونیزه ایران بصورت اینترنتی

خرید سیلیس و همچنین فروش سیلیس در مرکز سیلیس میکرونیزه ایران بصورت اینترنتی و آنلاین انجام می گیرد.فروشگاه آنلاین سیلیس بصورت 24 ساعته پاسخگوی نیاز همه خریداران سیلیس در سراسر کشور از جمله همدان ، تهران ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، کرج ، شیراز و سایر شهرهای ایران می باشد.

و در کلام آخر

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران ، مرکز خرید و فروش سیلیس میکرونیزه بصورت اینترنتی می باشد که دارای تامین کنندگان سیلیس در سراسر کشور می باشد.سیلیس تولید شده در این مرکز بسیار خالص و با دانه بندی دقیق می باشد.از جمله پودر سیلیس میکرونیزه با خلوص 99/99درصد ، سیلیس فوق ممتاز با خلوص 99/9درصد و سیلیس ممتاز همدان با خلوص 98درصد که از نظر درجه کیفی در حد اعلا می باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
amirsam
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *